LPP wzmacnia sieć sklepów w nowym koncepcie na Podkarpaciu

LPP otworzyło salon Reserved w Galerii Sanowej w Przemyślu w nowej odsłonie. W ramach przeprowadzonej modernizacji poszerzony został asortyment z kolekcji męskiej, damskiej i dziecięcej oraz różne dodatki, torebki, buty czy perfumy. Zmieniono też aranżację salonu.

W Galerii Sanowa na powierzchni 22 tys. mkw. znajduje się niemal 100 punktów handlowo-usługowych. Klienci znajdą tu bogatą ofertę znanych i lubianych marek, 3 drogerie, księgarnie i elektromarket Media Expert. Codzienne zakupy można zrobić w markecie Kaufland. Różnorodne restauracje oraz przytulna kawiarnia są idealnym miejscem na spotkania z przyjaciółmi i rodziną.

Galeria Sanowa to także istotny punkt na kulturalnej mapie miasta. Mieści się tu największe i najnowocześniejsze w Przemyślu Kino Helios, oferujące nie tylko hity światowej kinematografii, ale również seanse specjalne.

Galeria posiada parking podziemny mieszczący ponad 800 samochodów.

Galeria Sanowa znajduje się w portfolio P.A. NOVA S.A.

PARTNER PORTALU

Kaufland

LPP ma ponad 2200 salonów sprzedaży

LPP otwiera salony nie tylko w Polsce, ale kontynuuje ekspansję w Europie Zachodniej. Niedawno został otwarty piąty salon Reserved w Wielkiej Brytanii. Polski producent odzieży zawalczy tym razem o uznanie klientów centrum handlowego Westfield London, zlokalizowanego w zachodniej części brytyjskiej stolicy.

Po ubiegłorocznych otwarciach kolejnych sklepów w Londynie oraz w Mediolanie LPP konsekwentnie buduje rozpoznawalność swoich marek modowych i wzmacnia obecność na kluczowych rynkach Europy Zachodniej. Tym razem marka Reserved otworzy nowy salon w Westfield London – jednym z największych centrów handlowych brytyjskiej stolicy.

LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Od 30 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając kolekcje w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Helsinki czy Tel Awiw.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na blisko 40 rynkach na świecie. Spółka posiada sieć ponad 2200 salonów o łącznej powierzchni prawie 2 mln m2 i każdego roku dystrybuuje odzież oraz akcesoria na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla 43 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.