Dołącz do uczestników
SCF 2025 Spring!

Blue City zapowiada wejście nowych najemców

Szykujemy się do otwarć trzech nowych najemców – jeden z nich zajmie lokal o powierzchni przeszło 2500 mkw.” – mówi wiceprezes Blue City Yoram Reshef.

Blue City nie ustaje w działaniach, by przyciągnąć klientów. Dwudniowy event własny z okazji Dnia Dziecka przyciągnął o przeszło 15 proc. więcej odwiedzających niż wyniosła średnia z ostatnich 52 tygodni. Jednocześnie centrum handlowe szykuje się do otwarć lokali nowych najemców i planuje kolejne eventy dla klientów.

Eksperymenty z kuchnią molekularną, park linowy, wyzwania z TikTokerką Arią Martelle i kilkaset nagród do rozdania. A to zaledwie kilka z szeregu atrakcji, które czekały na dzieci w dniach 31 maja – 1 czerwca w Blue City. Event został zorganizowany przez centrum we współpracy z DNA Group.

„Sukces naszego eventu z okazji Dnia Dziecka cieszy nas tym bardziej że już w ubiegłym roku Blue City osiągnęło mocny, 13-procentowy wzrost liczby odwiedzających w porównaniu do roku ubiegłego. Tym samym wróciliśmy do poziomu sprzed pandemii. Mimo tak dobrych wyników, podczas Dni Dziecka w Blue City zanotowaliśmy 15 proc. wzrost footfallu w stosunku do średniej z ostatnich 52 tygodni.

Warto też zaznaczyć, że planujemy kolejne eventy oraz szykujemy się do otwarć trzech nowych najemców – jeden z nich zajmie lokal o powierzchni przeszło 2500 mkw.” – komentuje wiceprezes Blue City Yoram Reshef.

Pod znakiem Chomika i Sowy

Motywem przewodnim imprezy były postaci rysunkowych Chomika i Sowy, brand heroes marki. Bohaterowie od ponad roku pojawiają się na stronie internetowej centrum, plakatach i ekranach multimedialnych, przypominając o wydarzeniach czy datach niedziel handlowych. Tym razem bohaterowie zapraszali dzieci i dorosłych do dwóch tematycznych stref zabaw.

W strefie Chomika na najmłodszych czekała aktywna rozrywka; dzieci mogły korzystać nieodpłatnie z parku linowego. Kolejną atrakcją było młyńskie koło – konstrukcja do zabawy przypominająca kołowrotek Chomika.

Strefa Sowy została poświęcona nauce i technice. Eksperci kuchni molekularnej, która korzysta z praw chemii i fizyki na potrzeby gotowania, prezentowali eksperymenty, takie jak np. robieniem własnego “kawioru” m.in. z marchewki czy mandarynek. Do tego w strefie Sowy mieściła się strefa budowy z autorskimi klockami smart_CREATION.

Dodatkowo wszystkie osoby, które w dniach trwania eventu wydały co najmniej 50 złotych w Blue City, mogły odebrać gwarantowane upominki. Dla klientów, którzy zrobili zakupy za minimum 100 lub 200 złotych przewidziano co godzinę kilkadziesiąt nagród – w tym m.in. zestawy klocków Lego czy bezprzewodowe głośniki i słuchawki.

Drugiego dnia eventu do zabawy dołączyła na przeszło sześć godzin Aria Martelle – TikTokerka śledzona na platformie przez ponad 380 tys. osób.

Podczas eventu influencerka poprowadziła przy wsparciu konferansjera Marcina Grabowskiego Tik-Tokowe wyzwania z nagrodami, a także uczestniczyła w sesji Q&A i fotografowała się z małymi fanami.

Kilka dni wcześniej z okazji Dnia Dziecka w Blue City odbyło się także spotkanie z funkcjonariuszami z lokalnej Komendy Policji. Dzieci mogły nie tylko poznać przez zabawę zasady bezpieczeństwa, ale też m.in. obejrzeć pokaz z udziałem psów policyjnych i dowiedzieć się o ich pracy, czy zobaczyć policyjne pojazdy i sprzęt.

Nowa strefa zabaw

8 czerwca w sali zabaw Inca Play mieszczącej się na poziomie +4 została oddana do użytku nowa, większa strefa zabaw dla dzieci do lat 4 – obecnie to największa tego typu przestrzeń w Warszawie. Dodatkowo została wyłożona miękkim, amortyzującym podłożem o wysokim standardzie higienicznym. 

Na ponad 200 mkw. stworzono m.in. małpi gaj dzielący się na trzy strefy trudności – każda z nich została wyposażona w basen z piłeczkami i groty-kryjówki. Jako że Inca Play stawia na zabawę połączoną z rozwojem dzieci, w części dla maluchów nie mogło zabraknąć stawu sensorycznego z podłożem i przeszkodami o różnych fakturach. Kolejnym nowym elementem wyposażenia są bujane gruszki, „wyspa hobbita” – górka z kilkoma wejściami, na którą można się wspinać czy nowe zjeżdżalnie.

Z ponad 200 sklepami

Blue City działa około 200 najemców, którzy wynajmują ponad 96% powierzchni handlowej obiektu. W centrum handlowym pracuje w sumie około 1500 osób. Jednocześnie spółka zarządza powierzchnią biurową o wielkości ponad 33 tysięcy mkw., położoną w kompleksie centrum handlowego

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz