Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Home Concept Design Park w Katowicach coraz atrakcyjniejszy dla klientów

Katowicki Home Concept Design Park powiększy się o trzeci budynek. Nowa przestrzeń będzie zorientowana na unikalne marki z segmentu premium. Całości inwestycji dopełni patio, które połączy w trzy budynki retail parku i zostanie wkomponowane w sąsiadującą z nimi zabytkową Aleję Kasztanowców. Inwestor planuje otworzyć nową część kompleksu wiosną 2025 roku.

Nowi najemcy rozbudowywanego w Katowicach retail parku zadomowią się pod wyjątkowym adresem. Dołączą do świetnie skomunikowanego parku handlowego z kompleksową ofertą wyposażenia wnętrz na Śląsku, który w ciągu roku od poprzedniej rozbudowy ugruntował swoją pozycję na rynku.

Home Concept Design Park jest jednym z czołowych miejsc pierwszego wyboru dla urządzających swoje mieszkania, domy czy biura klientów indywidualnych oraz dla specjalistów, którzy docenili ten koncept i korzystają z jego oferty w swoich realizacjach. Nie bez znaczenia jest tutaj przemyślany dobór zapraszanych pod dach retail parku marek, które w swoich produktach łączą najnowsze trendy z ponadczasową klasyką, a wzornictwo użytkowe ze sztuką.

„Rozbudowa Home Concept Design Park realizuje naszą ambicję utrzymania pozycji największego retail parku z segmentu premium w okolicy, który w jeszcze szerszym zakresie, niż dotychczas, będzie wychodził naprzeciw oczekiwaniom wymagających konsumentów. Chcemy odpowiadać na potrzeby nie tylko jakościową ofertą handlową, ale proponować również wartość dodaną i być platformą wymiany wiedzy, doświadczeń, inspiracji dla przedstawicieli branży.

Duże zainteresowanie ze strony klientów i potencjalnych najemców, ale też projektantów czy architektów utwierdza nas w przekonaniu, że to dobry i rozwojowy kierunek. Jeśli w ślad za tym Home Concept Design Park będzie kojarzył się z nowoczesnym myśleniem o projektowaniu, doceniającym rolę desingu dla jakości, komfortu i radości życia, będzie to dla nas źródło niemałej satysfakcji” – mówi Krzysztof Kołaszewski, inwestor Home Concept Desing Park.

Do dyspozycji 2200 mkw. powierzchni

Trzeci budynek Home Concept Design Park otworzy swoje podwoje dla topowych i unikatowych marek z segmentu premium. Najemcy będą mieli do dyspozycji w sumie 2200 m2 nowoczesnej powierzchni, z szerokimi, przeszklonymi witrynami salonów wychodzącymi na zewnątrz obiektu. Pozwoli to na doskonałą ekspozycję i zainteresowanie klientów widocznymi z ulicy aranżacjami. Trzeci budynek zlokalizowany zostanie bezpośrednio przy Alei Roździeńskiego, jednej z głównych arterii Katowic, która przebiega przez Roździeń – popularny rejon skupiający salony meblowe i wyposażenia wnętrz.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Kropką nad „i“ planowanej rozbudowy będzie zaciszne patio, sprzyjające kreatywności, twórczym spotkaniom, prezentacjom oferty czy relaksowi. W naturalny sposób połączy dwa istniejące już budynki z trzecim w jedną spójną całość.

„Wraz z rozbudową Home Concept Design Park chcemy poszerzyć ofertę kompleksowej aranżacji wnętrz, a także rozwinąć możliwość skorzystania z usług projektowania i profesjonalnego doradztwa w tym zakresie. Już wkrótce architekci i projektanci odwiedzający nasz retail park będą mogli korzystać z patio, wkomponowanego w zabytkową, zrewitalizowaną Aleję Kasztanowców.

Planujemy uruchomić także Strefę Architekta, kreatywną przestrzeń, w której wygodnie zaplanują swoje realizacje czy skonsultują się z naszymi najemcami” – zapowiada Marcin Kołaszewski, inwestor Home Concept Desing Park.

Ponad 30 najemców

Rozbudowa Home Concept Design Park o trzeci budynek wieńczy trwającą od kilku lat inwestycję w katowickim Roździeniu. W 2023 roku oddano do użytku drugi budynek, który znacząco powiększył ofertę retail parku.

Obecnie pod szyldem HCDP działa ponad 30 salonów, których wspólnym mianownikiem są prestiż i jakość. Dobierając najemców, inwestor zadbał o kompleksowość oferty i wygodę konsumenta. W showroomach dostępna jest szeroka oferta kuchni i sprzętu AGD, podłóg drewnianych, łazienek, płytek, schodów, drzwi, okien, grzejników, mebli, dekoracji oraz oświetlenia.

Otwarcie trzeciego budynku i patio zaplanowano na wiosnę 2025 roku.