Od 18 czerwca do znanego klientom Galerii Wileńskiej Bistro Smacznie dołączyły cukiernicze wypieki warszawskiej Cukierni Olsza. Współpraca z cukiernią to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie klientów sieci na świeże, smaczne i domowe wypieki. Carrefour jest w gronie wystawcą targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września tego roku w Warszawie.
Carrefour, chcąc zapewnić swoim klientom możliwość dokonywania kompleksowych zakupów w jednym miejscu, regularnie wprowadza i testuje w swoich sklepach nowe koncepty i innowacje handlowe oraz usługowe. Do asortymentu konceptu Bistro Smacznie, oferującego produkty pierwszej potrzeby oraz dania 'food to go’, dołączyły właśnie tradycyjne wyroby cukiernicze oferowane w ramach partnerstwa Carrefour z dobrze znaną Warszawiakom Cukiernią Olsza.
Od 18 czerwca klienci hipermarketu Carrefour i odwiedzający Galerię Wileńską mogą kupić w Bistro Smacznie wypieki Cukierni Olsza. Na miejscu dostępnych jest kilkadziesiąt rodzajów ciast, ciastek, tortów, ale także mini desery, pączki, czy świeżo parzona kawa. Współpraca z cukiernią to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie klientów sieci na świeże, smaczne i domowe wypieki.
„Nasz koncept Bistro Smacznie od lat cieszy się ogromną popularnością klientów Carrefour. Cały czas inwestujemy w rozwój jego oferty, a naszym najnowszym partnerem została znana w Warszawie i okolicach Cukiernia Olsza. To lokalna firma z długą tradycją i wiemy, że w szczególności Warszawiacy kojarzą ją z wysoką jakością i smakiem. Wierzymy w to, że klienci Galerii Wileńskiej pozytywnie przyjmą cukiernie i będą umilać swoje codziennie wizyty w sklepie domowymi ciastami i ciastkami” — mówi Krzysztof Dobczyński, dyrektor dz. produktów dużej konsumpcji i produktów świeżych w Carrefour Polska.
Koncept Cukierni Olsza dostępny jest także w sklepach Carrefour Promenada, a także przy Placu Unii.
PARTNER PORTALU
Ponad 900 sklepów w Polsce
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.