Polska marka odzieżowa zaczyna podbój Czech

Sieć Medicine otworzyła pierwszy sklep stacjonarny z Czechach. Znajduje się on w centrum handlowym Palladium w Pradze. Zajmuje on 343 mkw. powierzchni.

Otwarcie sklepu stacjonarnego na rynku czeskim poprzedziło otwarcie sklepu internetowego w 2023 r. Cieszy się on zainteresowaniem, dlatego też firma podjęła decyzję o dalszej ekspansji salonów za granicą.

Otwarcie nowego salonu w Pradze ma na celu budowanie i wzmacnianie pozycji marki. Koncept sklepu odpowiada designowi, jaki oferowany jest klientom w Polsce. Spójny wystrój wnętrza, przyciągający zapach i kolekcje specjalne zapewnią wyjątkowe wrażenia zakupowe.

To pierwszy sklep Medicine w Czechach, ale marka już zapowiada, że będzie ich więcej.

Polska marka odzieżowa

Medicine tworzy odzież, buty i akcesoria, które są nowoczesne, a przy tym skutecznie pozwalają wyróżnić się na tle innych osób.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Ubrania Medicine tworzą polscy projektanci, a do współpracy często zapraszani są znani artyści, którzy tworzą unikalne, limitowane kolekcje. Medicine to oferta dla tych, którzy chcą ubierać się zgodnie z trendami, ale nie zgadzają się na rutynę.

Twórcą marki jest Krzysztof Bajołek, który zarządza też House i Answear.com.

Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 500 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 11 rynkach, a w planach ma start w kolejnych.

Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Spółka opiera się na własnym centrum logistycznym i własnych rozwiązaniach IT, które pozwalają na osiągnięcie wysokiej sprawności operacyjnej, minimalizację kosztów i prowadzenie atrakcyjnej polityki cenowej dla klientów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.