Kappahl z nową, łatwiejszą w użytkowaniu platformą e-commerce

Sieciowa marka odzieżowa Kappahl uruchomiła nową platformy e-commerce oraz aplikację mobilną, które znacząco podnoszą jakość zakupów online. Nowa platforma oferuje bardziej intuicyjną nawigację, większą personalizację oraz szybsze i bardziej efektywne procesy zakupowe, spełniając tym samym oczekiwania klientów marki.

„Technologie odgrywają kluczową rolę w strategii dostosowywania się do potrzeb naszych konsumentów. Dzięki zaawansowanemu systemowi zarządzania relacjami z klientami (CRM) możemy personalizować oferty oraz lepiej rozumieć preferencje naszych odbiorców, co pozwala nam na skuteczniejsze odpowiadanie na ich potrzeby. Kompleksowe i satysfakcjonujące doświadczenie klienta jest fundamentem naszej działalności” – mówi Agnieszka Skrybant-Jaworska, Country Manager w Kappahl Poland.

Bardziej intuicyjna w użytkowaniu

Nowa strona internetowa i aplikacja mobilna Kappahl zapewniają większą personalizację, lepszą ekspozycję produktów oraz posiadają nowy format wideo. Nasza ścieżka użytkownika jest teraz bardziej przyjazna i dopasowana do indywidualnych potrzeb, co sprawia, że zakupy w Kappahl są jeszcze bardziej satysfakcjonujące.

„Dzięki zaawansowanym technologiom analitycznym jesteśmy w stanie śledzić trendy rynkowe i dostosowywać naszą ofertę w czasie rzeczywistym. Nasza aplikacja mobilna oraz nowa strona internetowa oferują szereg funkcji, które sprawiają, że zakupy online są wygodne i przyjemne” – mówi Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Wśród nowości na stronie marki odzieżowej znajdują się m.in. rekomendacje produktowe, inspirujące porady dotyczące stylizacji, przewodniki po rozmiarach oraz łatwy dostęp do historii zamówień.

33 sklepy i 220 pracowników

W Polsce, Kappahl Group zarządza 24 sklepami stacjonarnymi Kappahl i 9 sklepami Newbie, zlokalizowanymi w miastach takich jak Warszawa, Łódź, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice, Gliwice, Toruń, Zielona Góra, Tarnów, Rumia oraz Elbląg. Firma zatrudnia w Polsce łącznie 220 pracowników. Oprócz sprzedaży stacjonarnej, Kappahl od 2015 roku prowadzi sklep internetowy.

Kappahl działa na 5 rynkach i online

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Założona w 1953 roku w Mölndal, na południu Szwecji, Kappahl Group jest wiodącą siecią odzieżową w krajach skandynawskich i jedną z czołowych w Europie Północnej. Posiada blisko 360 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Wielkiej Brytanii oraz rozbudowaną platformę e-commerce.