G City – właściciel Promenady, przygotował nową atrakcję dla klientów i okolicznych mieszkańców praskiego centrum handlowego. Jest to interaktywna platforma Promenada Bike Challenge, z której może skorzystać każdy, już od 5 roku życia. To pierwsza taka instalacja w Polsce, która z jednej strony daje szansę świetnej zabawy z odrobiną rywalizacji, ale też pokazuje, jak dużo czystej energii jesteśmy w stanie wytworzyć siłą naszych mięśni.
Promenada Bike Challenge to jedyna taka otwarta strefa przed centrum handlowym, która ma służyć rozrywce i edukacji. Ta samowystarczalna energetycznie atrakcja Pragi Południe pokazuje, jak dużo potrzeba energii wytwarzanej siłą ludzkich mięśni, aby rozświetlić cały tunel, w którym rozgrywa się emocjonująca zabawa. Żaden miłośnik jednośladów nie może tego przegapić.
Każdy, niezależnie od wieku i umiejętności, może przyjść, usiąść na rower dopasowany do jego wzrostu, spróbować swoich sił i przekonać się, ile rzędów żarówek jest w stanie rozświetlić. To także świetna forma treningu na świeżym powietrzu i okazja do rozbudzenia pasji do kolarstwa, które sprzyja dobremu samopoczuciu. Nowa strefa przed warszawską Promenadą przez całe lato będzie zachęcać do aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia.
„Pod względem różnych rozwiązań i atrakcji technologicznych, Promenada jest jednym z najnowocześniejszych centrów w Polsce. W naszym DNA jest tworzenie takich wydarzeń dla mieszkańców i klientów, które urozmaicą ich pobyt w centrum i dadzą im możliwość przyjemnego spędzania czasu. Promenada Bike Challenge to świetna zabawa i okazja do podjęcia zdrowej rywalizacji i pokonania swoich ograniczeń. Wierzę, że dla jednych będzie to stały punkt spaceru, podyktowany dbałością o kondycję fizyczną, a dla innych dobra zabawa czy ciekawa nauka o wytwarzaniu energii. Mamy nadzieję, że ta jedyna w Polsce instalacja, zaprojektowana i wyprodukowana specjalnie dla Promenady, będzie służyła wszystkim chętnym jak najdłużej – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, G City Europe.
Strefa Promenada Bike Challenge jest otwarta od soboty 29-go czerwca, a pierwsze dni działania nowej instalacji wypełniły konkursy i nagrody dla najmłodszych.
PARTNER PORTALU
W portfolio 14 obiektów
G City Europe (wcześniej Atrium) jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. G City Europe specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie i Pradze. Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City Europe opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.
Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 14 nieruchomości (w tym jedną nieruchomość mieszkaniową na wynajem) o łącznej wartości rynkowej 1,9 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 410 000 mkw.