Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

ECE: Avenida ze salonem w nowym koncepcie kluczowego najemcy beauty

W Centrum Handlowym Avenida w Poznaniu klienci mogą już robić zakupy w unowocześnionym salonie sieci Douglas. Na powierzchni 189 mkw. zostało wprowadzonych szereg udogodnień oraz innowacyjnych rozwiązań, wzbogacających doświadczenia zakupowe. ECE Projektmanagement Pol­ska jest Partnerem Strategicznym targów  SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września w Warszawie.

Grupa Douglas konsekwentnie realizuje strategię ekspansji, chcąc być bliżej swoich klientów i jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby. Po otwarciu 150. perfumerii Douglas kontynuuje otwieranie nowych punktów, ale też silnie inwestuje w modernizację w większych miastach w Polsce.

Celem rewitalizacji w perfumerii Avenida Poznań było unowocześnienie wnętrza. Zamontowano m.in. podwieszane sufity, oświetlenie LED oraz elementy identyfikacji wizualnej. Przestrzeń została odświeżona i dostosowana do najbardziej aktualnego konceptu perfumerii.

Klienci niezmiennie znajdą w perfumerii najważniejsze marki z obszaru premium beauty oraz najnowsze trendy z social mediów. Czekają na nich zapachy renomowanych i wyselekcjonowanych marek, a także szeroki wachlarz produktów do makijażu oraz pielęgnacji, zarówno twarzy, jak i ciała czy włosów. Wybierać mogą z marek takich, jak: Dr. Susanne von Schmiedeberg, Sol de Janeiro, Estee Lauder, czy Sensai. Perfumeria w galerii Avenida w Poznaniu zajmuje nowoczesną przestrzeń o powierzchni 189 m2, wyposażoną w multimedialne ekrany, które zwiększają jej funkcjonalność i estetykę.

„Zjawisko nasycenia rynku jest szczególnie widoczne w większych aglomeracjach miejskich i metropoliach oraz centrach handlowych. Ponieważ preferencje konsumentów w wyniku pandemii uległy pewnym zmianom, w tych lokalizacjach stawiamy na modernizację już istniejących perfumerii.

Doskonale wiemy, że istotną rolę dla wszystkich klientów, oprócz szerokiego i różnorodnego asortymentu, ma także architektura, która jest żywą i dynamiczną częścią perfumerii. Przestrzeń w perfumerii Avenida Poznań została odświeżona i prezentuje najbardziej aktualny koncept perfumerii. Nie tylko cieszy oczy klientów, ale też znacznie zwiększa funkcjonalność sklepu” – mówi Magdalena Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji CEE w Douglas Polska.

Douglas to nie tylko światowe marki, najlepsi eksperci czy nowości, ale także cała paleta wyjątkowych usług dostępnych na wyłączność. Indywidualne porady w doborze odpowiednich produktów w zakresie pielęgnacji, makijażu oraz zapachów, bezpłatne, zaawansowane konsultacje stanu skóry przy użyciu profesjonalnych urządzeń diagnostycznych lub bezpłatny 5 min. makijaż – to tylko niektóre propozycje z oferty Douglas.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Aby zapewnić konsumentom wyjątkowe doświadczenia, sieć proponuje również szereg unikalnych zabiegów pielęgnacyjnych dopasowanych do potrzeb skóry i przygotowanych przez światowe marki, takie jak: La Mer, Sisley, Lancôme czy Estee Lauder. Usługi można zamawiać poprzez aplikację booksy.

Nowoczesne rozwiązania

Zgodnie z podejściem omnichannel, marka wdraża nowoczesne rozwiązania dopasowane dla obu kanałów sprzedaży i zapewnia konsumentom synergię doświadczeń, niezależnie od tego, czy odwiedzają Douglas w perfumerii stacjonarnej, czy internetowej. Istnieje możliwość złożenia zamówienia z pomocą konsultanta lub konsultantki z poziomu perfumerii w sklepie online – odebrać je można zarówno w perfumerii, jak i w domu z opcją darmowej dostawy.

Klienci mogą też np. skorzystać z darmowej dostawy w internetowej usłudze Click & Collect. Nowym rozwiązaniem jest Click & Collect Express, które umożliwia zamówienie produktu online z odbiorem perfumerii w ciągu 2 godzin. To usługa, która została wprowadzona do całej sieci kilka tygodni temu, w odpowiedzi na zainteresowanie klientów.

Jedno z największych centrów handlowych w województwie wielkopolskim

Avenida Poznań na 3 kondygnacjach o łącznej powierzchni niemal 60 tysięcy mkw. mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych, w tym 30 restauracji i kawiarni.

Z myślą o komforcie swoich klientów, Centrum stworzyło wyjątkową strefę pod nazwą Avenida Lounge. Jest to zlokalizowana na dwóch poziomach, na powierzchni ponad 2000 mkw., przestrzeń przeznaczona do relaksu, rozrywki, coworkingu i integracji.

Avenidzie do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest 1500 miejsc parkingowych.