W Centrum Handlowym Avenida w Poznaniu klienci mogą już robić zakupy w unowocześnionym salonie sieci Douglas. Na powierzchni 189 mkw. zostało wprowadzonych szereg udogodnień oraz innowacyjnych rozwiązań, wzbogacających doświadczenia zakupowe. ECE Projektmanagement Polska jest Partnerem Strategicznym targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września w Warszawie.
Grupa Douglas konsekwentnie realizuje strategię ekspansji, chcąc być bliżej swoich klientów i jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby. Po otwarciu 150. perfumerii Douglas kontynuuje otwieranie nowych punktów, ale też silnie inwestuje w modernizację w większych miastach w Polsce.
Celem rewitalizacji w perfumerii Avenida Poznań było unowocześnienie wnętrza. Zamontowano m.in. podwieszane sufity, oświetlenie LED oraz elementy identyfikacji wizualnej. Przestrzeń została odświeżona i dostosowana do najbardziej aktualnego konceptu perfumerii.
Klienci niezmiennie znajdą w perfumerii najważniejsze marki z obszaru premium beauty oraz najnowsze trendy z social mediów. Czekają na nich zapachy renomowanych i wyselekcjonowanych marek, a także szeroki wachlarz produktów do makijażu oraz pielęgnacji, zarówno twarzy, jak i ciała czy włosów. Wybierać mogą z marek takich, jak: Dr. Susanne von Schmiedeberg, Sol de Janeiro, Estee Lauder, czy Sensai. Perfumeria w galerii Avenida w Poznaniu zajmuje nowoczesną przestrzeń o powierzchni 189 m2, wyposażoną w multimedialne ekrany, które zwiększają jej funkcjonalność i estetykę.
„Zjawisko nasycenia rynku jest szczególnie widoczne w większych aglomeracjach miejskich i metropoliach oraz centrach handlowych. Ponieważ preferencje konsumentów w wyniku pandemii uległy pewnym zmianom, w tych lokalizacjach stawiamy na modernizację już istniejących perfumerii.
Doskonale wiemy, że istotną rolę dla wszystkich klientów, oprócz szerokiego i różnorodnego asortymentu, ma także architektura, która jest żywą i dynamiczną częścią perfumerii. Przestrzeń w perfumerii Avenida Poznań została odświeżona i prezentuje najbardziej aktualny koncept perfumerii. Nie tylko cieszy oczy klientów, ale też znacznie zwiększa funkcjonalność sklepu” – mówi Magdalena Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji CEE w Douglas Polska.
Douglas to nie tylko światowe marki, najlepsi eksperci czy nowości, ale także cała paleta wyjątkowych usług dostępnych na wyłączność. Indywidualne porady w doborze odpowiednich produktów w zakresie pielęgnacji, makijażu oraz zapachów, bezpłatne, zaawansowane konsultacje stanu skóry przy użyciu profesjonalnych urządzeń diagnostycznych lub bezpłatny 5 min. makijaż – to tylko niektóre propozycje z oferty Douglas.
Aby zapewnić konsumentom wyjątkowe doświadczenia, sieć proponuje również szereg unikalnych zabiegów pielęgnacyjnych dopasowanych do potrzeb skóry i przygotowanych przez światowe marki, takie jak: La Mer, Sisley, Lancôme czy Estee Lauder. Usługi można zamawiać poprzez aplikację booksy.
Nowoczesne rozwiązania
Zgodnie z podejściem omnichannel, marka wdraża nowoczesne rozwiązania dopasowane dla obu kanałów sprzedaży i zapewnia konsumentom synergię doświadczeń, niezależnie od tego, czy odwiedzają Douglas w perfumerii stacjonarnej, czy internetowej. Istnieje możliwość złożenia zamówienia z pomocą konsultanta lub konsultantki z poziomu perfumerii w sklepie online – odebrać je można zarówno w perfumerii, jak i w domu z opcją darmowej dostawy.
Klienci mogą też np. skorzystać z darmowej dostawy w internetowej usłudze Click & Collect. Nowym rozwiązaniem jest Click & Collect Express, które umożliwia zamówienie produktu online z odbiorem perfumerii w ciągu 2 godzin. To usługa, która została wprowadzona do całej sieci kilka tygodni temu, w odpowiedzi na zainteresowanie klientów.
Jedno z największych centrów handlowych w województwie wielkopolskim
Avenida Poznań na 3 kondygnacjach o łącznej powierzchni niemal 60 tysięcy mkw. mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych, w tym 30 restauracji i kawiarni.
Z myślą o komforcie swoich klientów, Centrum stworzyło wyjątkową strefę pod nazwą Avenida Lounge. Jest to zlokalizowana na dwóch poziomach, na powierzchni ponad 2000 mkw., przestrzeń przeznaczona do relaksu, rozrywki, coworkingu i integracji.
W Avenidzie do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest 1500 miejsc parkingowych.