Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Sieć klubów Xtreme Fitness Gyms umacnia swoją pozycję

Pierwsze półrocze br. było rekordowe dla sieci Xtreme Fitness Gyms. Otworzyła w tym czasie 13 nowych klubów, zawarła 29 umów najmu oraz podpisała aż 52 nowe umowy franczyzowe. Do końca roku nowy klub w ramach sieci ma otwierać się średnio co 6 dni.

„Xtreme Fitness Gyms jest siecią, która może pochwalić się nieustającym wzrostem, co mijające półrocze jedynie potwierdza. Podpisanie 52 nowe umowy franczyzowe w ciągu zaledwie 6 miesięcy pokazuje, że możemy śmiało nazywać się liderem rynku franczyzy fitness w Polsce. Niezmiernie cieszymy się, że dostrzega to coraz więcej franczyzobiorców, którzy stale decydują się na dołączenie do naszej sieci. Ich zaufanie napędza nas w planach dalszego rozwoju.

W zakresie podpisywania umów najmu to było również bardzo udane półrocze, ponieważ zabezpieczyliśmy aż 29 lokalizacji, w których w bliżej lub dalszej przyszłości będą działały nasze kluby. Cieszę się, że poza prywatnymi inwestorami zrealizowaliśmy i będziemy realizowali w kolejnych kwartałach projekty również z liderami rynku jak LCP, Redkom, Saller, Genesis Property czy Terg” – mówi Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms.

Od początku 2024 roku franczyzobiorcy otworzyli kluby między innymi w Sandomierzu, Białymstoku, Łomży, Oleśnicy, Koninie, Poznaniu czy Bytowie.

„W całym 2023 roku otworzyliśmy 7 klubów, a w pierwszej połowie bieżącego roku 13. Nasze plany na kolejne 6 miesięcy zakładają 29 kolejnych otwarć, co daje nam średnio jeden nowy klub co blisko 150 godzin. Zrealizowanie powyższych planów będzie oznaczało, że w jeden rok nasza sieć powiększyła się aż o 72%.

Ciężko mi znaleźć inny, bardziej spektakularny przykład skalowania biznesu. Ambitne plany zmieniają się na naszych oczach w realne działanie, co jest zasługą całego naszego zespołu, dokładającego wszelkich starań w rozwój Xtreme Fitness Gyms”– dodaje Filip Puchalski.

Wsparcie dla franczyzobiorców

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Sieć Xtreme Fitness Gyms wskazuje franczyzobiorcom optymalną lokalizację klubu oraz zapewnia w pełni wyposażony lokal. Plan biznesowy zakłada osiągnięcie rentowności klubu już w pierwszych miesiącach po jego otwarciu. Sieć wspiera franczyzobiorców na każdym etapie otwarcia i prowadzenia klubu, które poprzedza gruntowne szkolenie. Ponadto, sieć organizuje cykliczne spotkania, które pomagają w prowadzeniu biznesu.

Firma przywiązuje szczególną wagę do najwyższych standardów współpracy z franczyzobiorcami, co potwierdza między innymi dołączenie do grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy, czy otrzymanie wyróżnienia Championa Biznesu podczas Gali Międzynarodowego Forum Gospodarczego 2024.

Z ponad 70 klubami

Xtreme Fitness Gyms to dynamicznie rozwijająca się sieć klubów fitness oparta na autorskim modelu franczyzowym. Jej założycielem i obecnie Prezesem Zarządu Xtreme Brands jest Łukasz Dojka, który swój pierwszy klub otworzył w Tarnowie w 2012 r. Funkcję CEO sieci sprawuje James Cotton. Obecnie sieć zrzesza pod swoim szyldem ponad 70 obiektów. Sieć współpracuje z ponad 100 franczyzobiorcami. Jej celem jest otwarcie 227 rentownych klubów do końca 2027 r.

W misję Xtreme Fitness Gyms wpisuje się aktywizacja i integracja lokalnej społeczności oraz rozszerzanie świadomości na temat wpływu aktywności fizycznej na zdrowie oraz dobrostan psychiczny. Każdy obiekt dostarcza swoim klubowiczom nielimitowany dostęp do nowoczesnych stref, opiekę Instruktora Klubu, zajęcia fitness w cenie karnetu, aplikację na telefon i platformę treningową VOD, autorskie koncepty treningowe oraz sprzęt renomowanych światowych producentów.

Wysoka jakość świadczonych usług zapewniła Xtreme Fitness wiele branżowych wyróżnień, w tym tytuł Dobra Marka 2023, przyznawany na podstawie badań konsumenckich prowadzonych przez Dział Badań i Analiz Rynku Grupy Media Press czy certyfikat członkowski Polskiej Organizacji Franczyzodawców.