Poczta Polska chce też się rozwijać dzięki e-commerce

Poczta Polska uruchomiła nowy sklep internetowy. Na klientów czeka witryna w odświeżonej, atrakcyjnej szacie graficznej i z nowymi funkcjonalnościami. Prosta i intuicyjna nawigacja umożliwia łatwe wyszukiwanie i zamawianie produktów oraz wygodne płatności.

Nowy sklep internetowy to kolejna zmiana dotycząca rozwiązań internetowych wykorzystywanych przez Pocztę Polską. W ostatnim czasie spółka uruchomiła swoją stronę internetową w nowej odsłonie.

Dotychczas Poczta Polska prowadziła dwa sklepy internetowe: sklep filatelistyczny i sklep z artykułami do pakowania i wysyłki. Udostępniała także możliwość zamawiania prenumeraty prasy przez Internet. W nowym sklepie prócz unikalnych znaczków, kartonów, kopert, foliopaków i prasy można kupić także inne artykuły cieszące się zainteresowaniem klientów Poczty Polskiej. Są wśród nich artykuły szkolne, biurowe, dla dzieci, z kategorii uroda, galanteria oraz produkty dla domu i ogrodu, upominki i gadżety. Każdy produkt opatrzony jest zdjęciem i czytelnym opisem, które ułatwią podjęcie decyzji o zakupie.

Ceny na wirtualnych półkach w Poczcie Polskiej są porównywalne do cen podobnego asortymentu w innych sklepach internetowych. Dodatkowo wiele z nich można będzie kupić taniej – w ramach planowanych akcji promocyjnych tj. oferty dnia oraz rabaty na poszczególne produkty czy kategorie produktów. Osoby, które chcą się o nich dowiedzieć jako pierwsze i bez regularnego wchodzenia na stronę sklepu, mogą zapisać się na newsletter, który będzie cyklicznie wysyłany do klientów.

Wygodne zakupy i bezpieczne płatności  

PARTNER PORTALU

Kaufland

Zakupy w nowym sklepie internetowym można zrobić szybko i wygodnie. Proces zakupowy ułatwia nowoczesny i intuicyjny interfejs, który umożliwia szybkie i łatwe poruszanie się po różnych kategoriach produktowych. Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja i zakładania konta. Zakupów można dokonać, posiadając status gościa.

Za zamówienie można bezpiecznie zapłacić przelewem, kartą płatniczą, BLIKIEM lub za pomocą Google Pay i Apple Pay. Strona, zgodnie ze standardami rynkowymi, szyfrowana jest certyfikatem SSL.

Szybka wysyłka, monitoring statusu i bezpłatne zwroty

Nowe systemy i rozwiązania magazynowe przyśpieszą wysyłkę zamówienia ze sklepu internetowego Poczty Polskiej. Zgodnie z dyspozycją klienta przesyłka zostanie wysłana do punktu odbioru lub pod adres. Potem będą do niego trafiać maile dotyczące zmian statusu zamówienia. Dodatkowo osoby, które korzystają z aplikacji Pocztex Mobile, mogą śledzić jej drogę także na ekranie swojego smartfona czy innego urządzenia mobilnego.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz