Centra outletowe oraz parki handlowo-rozrywkowe zarządzane przez NEINVER w Europie, ponownie odnotowały wzrost w pierwszej połowie br., osiągając poziom sprzedaży wyższy o 8% w porównaniu do rekordowych wyników pierwszej połowy ub.r. 21 centrów prowadzonych przez firmę osiągnęło ponad 763 mln euro sprzedaży, przyjmując ponad 33 mln odwiedzających w pierwszej połowie roku. NEINVER jest wystawcą targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września 2024 roku.
Wartość sprzedaży w lutym, marcu, maju i czerwcu sięgnęła dwucyfrowych wzrostów.
W pierwszych sześciu miesiącach roku odnotowano również 8% zwiększenie średnich wydatków przypadających na jednego klienta, z wyjątkowo silnym wzrostem w hiszpańskich parkach handlowo-rozrywkowych Alegra i Nassica, gdzie wskaźniki te zwiększyły się odpowiednio o 17% i 11%. Amsterdam The Style Outlets w Holandii oraz FACTORY Kraków w Polsce odnotowały wzrost średnich wydatków o 10%.
Intensywność sprzedaży również osiągnęła poziom bliski dwucyfrowemu, przy czym szczególnie wyróżniało się kilka centrów z portfolio, takich jak The Style Outlets w Viladecans, Coruña i Las Rozas oraz park handlowo-rozrywkowy Alegra w Hiszpanii, Amsterdam The Style Outlets w Holandii oraz FACTORY Gliwice w Polsce.
Nowe marki i wysokie wskaźniki poziomu najmu
PARTNER PORTALU
W pierwszej połowie 2024 roku NEINVER kontynuował wzmacnianie oferty centrów, ugruntowując swoją pozycję jako partnera w rozwoju marek, które zaufały tej międzynarodowej hiszpańskiej firmie, wspierającej je w realizacji planów ekspansji. Odnotowany na koniec I półrocza 2024 wysoki wskaźnik poziomu najmu, wynoszący 97%, przekroczył oczekiwane prognozy.
W Hiszpanii Reebok otworzył swój pierwszy sklep outletowy w Europie w Viladecans The Style Outlets (Barcelona). Oro Vivo również otworzyło swój pierwszy outlet w Hiszpanii – w Las Rozas The Style Outlets, a wkrótce zrobi to samo w pozostałej części hiszpańskiego portfolio centrów. Napapijri zadebiutowało z NEINVER na rynku hiszpańskim, otwierając swój jedyny sklep outletowy w Madrycie w San Sebastián de los Reyes The Style Outlets.
Kolejną dużą zmianą było otwarcie jednego z największych sklepów w Hiszpanii przez Lefties w parku handlowo-rozrywkowym Nassica. W wyniku tej decyzji marka przeniosła swój sklep z Getafe The Style Outlets do nowego lokalu o powierzchni ponad 4 000 mkw. w Nassica.
W Polsce, JACK & JONES wybrał outlety FACTORY do rozwoju na polskim rynku, wchodząc do wszystkich centrów zarządzanych przez NEINVER w kraju. FACTORY Ursus powitało markę Samsonite, z kolei adidas powiększył swój obecny sklep w FACTORY Poznań, znacząco zwiększając powierzchnię.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
W Holandii, w Amsterdam The Style Outlets pojawiły się takie marki, jak Schiesser, Van Dalen, Vila i Chasin’, podczas gdy JACK & JONES powiększył swój sklep, wzmacniając partnerstwo pomiędzy NEINVER i grupą Bestseller.
Wzbogacaniu oferty poprzez nowe, ekskluzywne przestrzenie i otwarcia, towarzyszy zaangażowanie firmy w rozwój wydarzeń i doświadczeń przyciągających klientów. Przykładem są usługi zaprojektowane specjalnie z myślą o turystach i rodzinach. NEINVER pracuje również nad projektami remontowymi swoich centrów outletowych w Las Rozas i San Sebastián de los Reyes w Madrycie oraz w Vicolungo i Castel Guelfo we Włoszech.
Z 21. obiektami w portfolio
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.