Kamalion, wywodząca się z Hiszpanii marka akcesoriów technologicznych otworzyła swój kolejny sklep w Warszawie. Tym razem marka otworzyła swój salon na parterze Centrum Handlowego Targówek. Jest to szósta placówka w Warszawie, a 12 w Polsce.
Grupa La Casa De Las Carcasas, posiada ponad 650 sklepów stacjonarnych w 6 krajach Europy i Ameryki Południowej. Jak zapowiadają przedstawiciele firmy wejście na rynek polski to strategiczny krok w globalnej ekspansji firmy.
W ofercie marki znajduje się szeroka gama akcesoriów, które nie tylko chronią sprzęt, ale także dają możliwość pokazania swojego stylu. Jej produkty są kompatybilne z ponad 600 modelami telefonów, obejmującymi popularne marki takie jak iPhone, Samsung, Xiaomi, Realme, Oppo i Huawei. Kamalion to również oficjalne licencjonowane wzory, w tym celu firma nawiązała współpracę z najbardziej znanymi markami na świecie, takimi jak Disney, Marvel czy Barbie.
Kamalion kontynuuje ekspansję na rynku polskim, tym razem otworzyła drugi salon w Złotych Tarasach. Pozostałe sklepy mieszczą się w : Galerii Bałtyckiej, w Gdańsku, Galerii Kaskada w Szczecinie, Atrium Promenada w Warszawie, dwa w Złotych Tarasach w Warszawie, Silesia City Center w Katowicach, Centrum Serenada w Krakowie, Plazie Toruń w Toruniu, Blue City w Warszawie, Galerii Mokotów w Warszawie oraz CH Krupówki w Zakopanem.
„Grupa La Casa De Las Carcasas, posiada ponad 650 sklepów stacjonarnych w 6 krajach Europy i Ameryki Południowej. Otwarcie sklepu w Polsce to strategiczny krok w globalnej ekspansji naszej firmy. Polski rynek, z jego dynamicznym wzrostem gospodarczym i rozwijającą się kulturą mody, stanowi kluczowy obszar naszego rozwoju. To również naturalny krok do budowania pozycji lidera w branży akcesoriów technologicznych w tej części Europy” – mówił Ismael Villalobos De Matias, założyciel i CEO grupy La Casa De Las Carcasas, w skład której wchodzi marka Kamalion.
PARTNER PORTALU
Marka Kamalion zapowiada, ze to dopiero początek jej ambitnych planów.
Na warszawskim Targówku
Centrum Handlowe Targówek w Warszawie oferuje 53 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej. Mieści ok. 130 sklepów i lokali usługowych, 11 restauracji, 7 kawiarni, 12-salowe kino Multikino i klub fitness
Parking strzeżony przy Centrum Handlowym może pomieścić 60 samochodów, a niestrzeżony 2000.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Wśród najemców Centrum Handlowego Targówek są takie sieci, jak Dealz, CCC, 4F, Hebe, Douglas, Kodano Optyk oraz Kamalion.
La Casa De Las Carcasas ma ponad 600 sklepów
La Casa De Las Carcasas, została założona przez Ismaela Villalobos De Matías w 2012 roku w Jaraíz de la Vera. Dziś ma swoją siedzibę w Madrycie. Grupa La Casa De Las Carcasas jest obecna w sześciu krajach – Hiszpania (272), Portugalia (63), Włochy (136), Francja (55), Meksyk (120), Rumunia (3) – łącznie 650 sklepów.
Firma dynamicznie się rozwija, w samym tylko ubiegłym roku otworzyła 188 nowych sklepów. Równocześnie z ekspansją w Polsce spółka otwiera pierwsze sklepy w Chile oraz planuje wejście na kolejne rynki środkowoeuropejskie.