Sieć burgerowni Pasibus otworzyła czwarty lokal w stolicy, który jednocześnie jest 30. lokalem marki w Polsce. Nowa restauracja została otwarta 26 lipca br. w znajdującej się w centrum miasta galerii Złote Tarasy, co stanowi wielki powrót Pasibusa do tego miejsca.
Pasibus to kultowa sieć burgerowni, której znakiem rozpoznawczym są burgery o wyrazistym smaku, przyprawiane według autorskiej receptury oraz z odważnymi połączeniami dodatków. Twórcy marki rozpoczęli swoją gastronomiczną przygodę od food trucka we Wrocławiu, a teraz zapraszają do swojego czwartego lokalu w Warszawie – w centrum handlowym Złote Tarasy.
Z okazji otwarcia, które trwa w dniach 26-28 lipca br., Pasibus przygotował dla swoich klientów szereg atrakcji i wyjątkowych promocji. 100 pierwszych gości będzie mogło zakupić popularnego burgera Bebek Junior za symboliczną złotówkę. Promocja będzie dostępna poprzez kupony dostępne w aplikacji Pasibusa.
Dodatkowo, przez cały weekend otwarcia, wybrane burgery – Standard, Gonzales oraz Bebek Junior – będą dostępne w specjalnej cenie 14,99 zł.
Pozostałe warszawskie lokale sieci Pasibus znajdują się: w przestrzeni Ogrody Urlicha na warszawskiej Woli, w Galerii Młociny i przy ul Hożej 29.
PARTNER PORTALU
Na początku były food trucki
Pasibus to kultowa marka burgerowni, która narodziła się we Wrocławiu w 2013 r. Pierwszy food truck Pasibusa stanął właśnie w stolicy Dolnego Śląska i szybko stał się wyjątkowym miejscem na kulinarnej mapie miasta. Dziadzio to foodtruck Pasibusa, od którego rozpoczęła się działalność marki, znajduje się znajduje się w centrum Wrocławia, przy ul. Powstańców Śląskich 5.
Obecnie restauracje Pasibusa znajdują się już w kilkunastu miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Olsztynie i Poznaniu. Marka prowadzi 30 lokali w Polsce, w tym 12 restauracji stworzonych we współpracy ze spółką Helios.