Redkom Development: największa sieć sklepów sportowych wejdzie do Przystanku Karkonosze

Na przedmieściach Karpacza powstanie największy park handlowy w regionie – Przystanek Karkonosze. Na powierzchni 16 000 GLA operować będzie ok. 30 marek oraz silny dyskont spożywczy – Lidl Polska. Wśród najemców będzie także Martes Sport. Deweloperem projektu jest Redkom Development, wystawca targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września tego roku.

Redkom Development odpowiedzialny za budowę i komercjalizację nie ukrywa, że lokalizacja obiektu w szczególny sposób wpływa na portfolio najemców. Są to tereny mocno turystyczne, więc oferta sklepów sportowych musi być na tyle atrakcyjna, by zaspokoić potrzeby zarówno lokalnej ludności jak i licznej grupy turystów zdobywających Karkonosze przez cały rok.

Martes Sport zaprezentuje swoją ofertę na ponad 1000 m2. Sieć licząca prawie 400 placówek na terenie Polski, Czech oraz Rumuni jest obecnie największym dostawcą branży sportowej pod względem liczby sklepów.

Dzięki niezwykle szerokiemu asortymentowi artykułów sportowych, odzieży, obuwia i akcesoriów oraz sprzętu sportowego niezaprzeczalnie wpisuje się w charakterystykę regionu.

Martes Sport to także synonim racjonalnych cen i różnorodności. Znaczącą pozycję w sprzedaży stanowią marki należące do firmy Trade Marks, będącej częścią grupy kapitałowej Martes Sport, w tym m.in.: Elbrus , Huari , Radvik , Aquawave , Fitanu, Iguana, Martes Ess, Coolslide, IQ.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Nie brakuje także tych najbardziej znanych marek sportowych jak: Adidas, Puma, Reebok, Nike, New Balance, ASICS, Salomon, Jack Wolfskin, Elbrus, Hi-Tec, Arena, O’Neill, Aquawave, Bejo czy Radvik.

„Przystanek Karkonosze nie jest klasycznym miejscem handlu. Nasz obiekt powstanie w sercu Karkonoszy, na obrzeżach Karpacza. W lokalizacji, w której nie ma zbyt wielu rozbudowanych miejsc handlu, Przystanek Karkonosze spełni niezwykle ważną funkcję handlowo-usługową zarówno dla mieszkańców okolicznych miejscowości, jak również dla turystów. Proces komercjalizacji skoncentrowany jest na dwóch podstawowych aspektach, wprowadzeniu najemców ważnych i potrzebnych lokalnej społeczności oraz asortymentu kluczowego z uwagi na charakter miejsca. W tym kontekście obecność Martes Sport jest obligatoryjna” – mówi Elżbieta Kutrasińska, Head of Leasing, Redkom Development.

„Podpisanie Umowy Najmu w Karpaczu jest dla nas konsekwencją realizacji naszej strategii otwierania sklepów o dużych powierzchniach i wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom rynkowym.
Dzięki większej powierzchni możemy zaprezentować bardziej zróżnicowany asortyment, jak i dostosować przestrzeń do ofert sezonowych , tym razem w atrakcyjnym miejscu na mapie jakim jest Karpacz” – mówi Tomasz Barchański, Członek Zarządu Martes Sport

REDKOM Development – deweloper specjalizujący się w realizacji dużych parków handlowych, zarówno inwestycji typu greenfield, jak i brownfield, zgodnie z wymogami nowoczesnego handlu, przy współpracy ze znanymi i sprawdzonymi partnerami. Realizuje także projekty logistyczne i mieszkaniowe. Firma działa na rynku polskim, rumuńskim i hiszpańskim. W 2023 roku Redkom Development oddał do użytku 27 tys. m kw. parków handlowych w Polsce, a w realizacji obecnie jest ponad 60 tys. m kw.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz