Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Jeronimo Martins: Hebe chce zamknąć rok 2024 z 30. nowymi sklepami

Jak podał Jeronimo Martins, właściciel sieci drogerii Hebe, osiągnęła ona w Polsce dobre wyniki w pierwszym półroczu i zwiększyła sprzedaż o 22%. Trend sprzedaży i rentowności potwierdził skuteczność podejścia wielokanałowego. Firma planuje nadal koncentrować się na e-commerce oraz wzmocnić sieć sklepów stacjonarnych w Polsce.

Hebe zwiększyło sprzedaż o 22% w I półroczu (w walucie lokalnej), przy LFL na poziomie 12,4%. W euro sprzedaż osiągnęła 271 mln euro, o 30,6% więcej niż w H1 23. W drugim kwartale sprzedaż w walucie lokalnej wzrosła o 16,8%, rejestrując LFL na poziomie 7,5%. W euro sprzedaż wyniosła 142 mln euro, o 23,5% więcej niż w Q2 23.

Marka osiągnęła dobre wyniki na poziomie sklepów i działalności e-commerce, która nadal silnie się rozwija silnie się rozwija. Staje się on istotnym motorem wzrostu, stanowiąc już już około 19% sprzedaży. W ślad za dobrymi wynikami sprzedaży, EBITDA wzrosła o 40,1% (+30,9% w walucie lokalnej), a odpowiednia marża wzrosła o ok. 19% w walucie lokalnej), a odpowiednia marża wzrosła do 7,3% (6,8% w H1 23).

Hebe otworzyło 17 sklepów na polskim rynku, kończąc okres z łączną liczbą 359 sklepów w Polsce i dwóch w Czechach.

Hebe będzie nadal koncentrować swoją strategię rozwoju na kanale e-commerce, który jest również podstawą jej internacjonalizacji. W Polsce, wzmocnienie sieci sklepów przewiduje otwarcie około 30 nowych lokalizacji w całym roku.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Jeromino Martins rozwija sieć Hebe

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011 r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.

Hebe to sieć oferująca starannie wyselekcjonowany, różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean czy Karl Lagerfeld. Hebe posiada bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także szeroki wybór wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. Hebe Professional.