22 sierpnia sieć nowoczesnych elektromarketów Media Expert otworzyła dwa sklepy. Jeden z nich jest zlokalizowany w Gorzowie Wielkopolskim, a drugi w Niemodlinie. Łączna powierzchnia pierwszego sklepu to 762 mkw., a drugiego 350 mkw.
Z okazji otwarcia nowych placówek dla klientów przygotowane zostały promocje cenowe.
Sklep w Gorzowie Wielkopolskim znajduje się przy ul. Jedwabnicza 4. Na łącznej powierzchni 762 mkw. prezentowana jest bogata oferta najnowszych urządzeń segmentu RTV, AGD oraz multimediów.
Placówka Media Expert w Niemodlinie znajduje się przy ul. Wojska Polskiego 7C. W nowym obiekcie o łącznej powierzchni 350 mkw. klienci również znajdą bogatą ofertę urządzeń segmentu RTV, AGD oraz multimediów.
W planach 600 placówek
PARTNER PORTALU
Media Expert to polska sieć sklepów RTV/AGD w Polsce, która ulokowała się już 470 miastach.
Prowadzi w nich 580 elektromarketów, a planuje posiadać 600 placówek.
Media Expert skupia się na tzw. omnichanell commerce, czyli sprzedaży wykorzystującej kilka platform: sklepy stacjonarne, internetowe czy sprzedaż na telefon.
Dzięki temu ofertę w sklepach uzupełnia platforma sprzedażowa mediaexpert.pl, gdzie obok bardzo szerokiego asortymentu elektroniki użytkowej można kupić zabawki, klocki LEGO, rowery i hulajnogi, sprzęt sportowy i ogrodowy, artykuły warsztat i hobby, produkty dla zwierząt, a nawet chemię domową.
Media Expert zapewnia transport i serwis, utylizację starego sprzętu, bogaty pakiet usług instalacji i konfiguracji urządzeń.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Właścicielem Media Expert jest TERG, który wzmacnia portfel inwestycji we własne obiekty handlowe. Obiekty o łącznej powierzchni 72 tys. mkw. w ciągu dwóch lat odda do użytkowania Grupa TERG S.A., właściciel Media Expert. Ambitne plany spółki wyraźnie wskazują na dywersyfikację portfela obiektów, w których mieszczą się obecnie sklepy Media Expert oraz rosnący w nich udział parków handlowych Aurapark i mniejszych obiektów wolnostojących w lokalizacjach o wysokim potencjale sprzedaży.