Sierra Balmain: Galeria Pomorska z odświeżoną ofertą modową

W Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy w sierpniu otwarto dla klientów aż trzy zmodernizowane salony popularnych marek oraz jedną nowość, z kategorii moda. Sklepy C&A oraz CCC otwarte zostały w unowocześnionych konceptach, natomiast Greenpoint zyskał nie tylko większą przestrzeń, ale i nową lokalizację. Silnym uzupełnieniem oferty modowej jest nowy HalfPrice. Zarządcą galerii jest Sierra Balmanin, wystawca targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września tego roku.

29 sierpnia, do dyspozycji klientów Galerii Pomorskiej został oddany wyremontowany salon C&A. Międzynarodowa sieć z ofertą odzieży i dodatków, dla mężczyzn, kobiet oraz dzieci, bazuje na
ofercie produktów zgodnych z najnowszymi trendami, wysokiej jakości i przystępnych cenach. Klienci
galerii mogą teraz znaleźć szeroki asortyment C&A w unowocześnionym lokalu, o powierzchni 1274 mkw.

Odświeżone i nowoczesne wnętrze, po remodelingu zyskał również sklep innej popularnej marki, CCC. Sieć słynie przede wszystkim z różnorodnej oferty obuwniczej dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, wśród której znajdują się zarówno cenione marki własne, jak i znane światowe brandy. Oferta poszerzona jest także o galanterię oraz akcesoria. Nowy salon, po renowacji, został otwarty 24 sierpnia. Sklep o powierzchni 695 mkw. znajduje się w dotychczasowej lokalizacji.

W piątek 23 sierpnia odbyło się re-otwarcie Greenpoint, w zmienionej lokalizacji i nowej odsłonie. Na
powierzchni 116 mkw. znaleźć można szeroki asortyment mody kobiecej. Nowy lokal znajduje się teraz w środkowym pasażu galerii, obok sklepu Action. Charakteryzuje się nie tylko większą przestrzenią, ale też nowoczesnym konceptem i jasnymi barwami, które stanowią tło dla prezentowanych produktów.

Ideą marki Greenpoint jest tworzenie mody dla kobiet, które chcą czuć się kobieco i komfortowo,
niezależnie od wieku. Kolekcje bazują na klasycznych fasonach i szerokim wachlarzu rozmiarów,
dopasowanych do różnych typów sylwetek czy wzrostu.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Silnym wzmocnieniem oferty modowej galerii było także otwarcie na początku sierpnia, popularnej sieci HalfPrice, należącej do Grupy CCC. Na powierzchni 2 300 mkw. znajduje się zgodny z modelem off-price asortyment unikalnych i różnorodnych produktów znanych marek, w wyjątkowych cenach.

„Cieszymy się, że tuż przed rozpoczęciem sezonu jesiennego możemy zaprosić klientów do nowych
oraz zmodernizowanych lokali popularnych marek modowych. Dzięki zmianom zyskają oni zarówno
dostęp do szerszej oferty produktów z najnowszych kolekcji, jak i większy komfort zakupów” – mówi
Agata Stańkowska, Head of Leasing Sierra Balmain.

„Dostosowanie do potrzeb klientów oraz komponowanie różnorodnego tenant mixu, to nasze nadrzędne cele, w rozwoju Galerii Pomorskiej. Realizujemy go dwutorowo, poprzez wprowadzanie do centrum nowych, cenionych marek, jak i rozwój tych, które już stanowią silną część oferty galerii. Zgodnie z tą strategią, jeszcze w tym roku planujemy kolejne otwarcia”.

Jeszcze przed wakacjami centrum handlowe otworzyło drzwi odświeżonego salonu modowej marki
Monnari, a także nowy punkt z automatami do gier, Strefa Rozrywki.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Z 40 000 mkw. powierzchni

Galeria Pomorska to w pełni zmodernizowane centrum handlowe w Bydgoszczy. Otwarty w kwietniu 2003 roku i rozbudowany we wrześniu 2015 roku obiekt, zajmuje 40 000 mkw. powierzchni. Do grona najemców galerii należą sklepy zagranicznych i polskich marek, takie jak H&M, Sinsay, Reserved, Vistula, Ryłko, Apart, Smyk, 4F, Martes Sport, RTV Euro AGD czy Rossmann, ponadto punkty usługowe, gastronomiczne, a także nowoczesne kino sieci Helios. Centrum handlowe dysponuje również największym w Bydgoszczy bezpłatnym parkingiem.

Ponad 20 lat w Polsce

Sierra Balmain obejmuje swoją działalnością obszar Europy Środkowo-Wschodniej, a w Polsce obecna jest od ponad 20 lat. Firma świadczy kompleksowe usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi z wielu branż: handlowej, rozrywkowej, kulturalnej, lifestyle, związanych z miejscem pracy czy wypoczynkiem, a nawet logistyką.

W swoim portfolio posiada 20 nieruchomości komercyjnych, które są odwiedzane rocznie przez blisko 36 mln klientów. Sierra Balmain dysponuje fachową wiedzą rynkową oraz zespołem wykwalifikowanych specjalistów umożliwiającym kompleksową i spójną realizację najbardziej wymagających projektów. Spółkę cechuje indywidualne podejście do każdej zarządzanej nieruchomości.