28 sierpnia, Castorama otworzyła nowy sklep w parku handlowym BIG Ostróda przy ul. Górka 16a. W nowo otwartej Castoramie w Ostródzie, na przestrzeni przekraczającej 7 tysięcy mkw., klienci mogą wybierać spośród ponad 30 tysięcy produktów niezbędnych do budowy, remontu oraz aranżacji domu i ogrodu.
Z okazji otwarcia na klientów czeka szeroki wybór produktów, a także specjalne oferty i promocje. W dniach od 28 sierpnia do 2 września 2024 roku, za każde wydane 500 zł, można otrzymać 100 zł w formie kuponu do wykorzystania przy kolejnych zakupach w okresie od 3 września do 2 października 2024 roku. Jest to 107. sklep sieci Castorama w Polsce.
Szeroka oferta produktów i inspiracji
W nowo otwartej Castoramie w Ostródzie, na przestrzeni przekraczającej 7 tysięcy metrów kwadratowych, klienci mogą wybierać spośród ponad 30 tysięcy produktów niezbędnych do budowy, remontu oraz aranżacji domu i ogrodu. Na szczególną uwagę zasługuje szeroki wybór mebli oraz oświetlenia, podłóg, tekstyliów i farb z mieszalnika dostępnych w ponad 2 milionach odcieni.
Na klientów ostródzkiej Castoramy czekają także strefy inspiracji, gdzie odwiedzający mogą zapoznać się z gotowymi aranżacjami kuchni, łazienek i garderób. Te przestrzenie są projektowane indywidualnie dla każdego sklepu i regularnie rearanżowane, aby zawsze odzwierciedlały najnowsze trendy. Dzięki temu klienci mogą czerpać nowe pomysły oraz znaleźć produkty i akcesoria, które pozwolą na metamorfozę ich wnętrz. W strefie projektowej, z pomocą doświadczonych projektantów, można stworzyć plan wymarzonego pomieszczenia i szybko przystąpić do jego realizacji. Na kupujących w ostródzkiej Castoramie czeka również wsparcie ponad 80 profesjonalnych doradców, którzy służą fachową pomocą na każdym etapie zakupów.
PARTNER PORTALU
Innowacyjne rozwiązania zakupowe
Sklep oferuje klientom szereg innowacyjnych rozwiązań, które ułatwiają zakupy oraz prace w domu i ogrodzie. Dzięki usłudze CastoRent, klienci mogą wygodnie wypożyczyć potrzebny sprzęt remontowy i ogrodniczy, bez konieczności ponoszenia kosztów jego serwisowania. Z kolei Castomat umożliwia szybki i wygodny odbiór zamówień internetowych przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, nawet w ciągu dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Dla wygody kupujących, sklep został wyposażony także w kasy samoobsługowe oraz fakturomaty.
Co więcej, w Castoramie można robić zakupy w formule drive-in. Dzięki CastoDrive, klienci mogą wjechać samochodem na wyznaczone miejsce na parkingu przy sklepie i szybko odebrać wcześniej złożone zamówienie online. Obsługa dostarcza towary bezpośrednio do samochodu, co eliminuje potrzebę wchodzenia do sklepu i pozwala na opłacenie zakupów na miejscu, bez konieczności oddalania się od pojazdu.
„To rozwiązanie nie tylko skraca czas potrzebny na zakupy, lecz także zapewnia maksymalną wygodę, szczególnie osobom z branży budowlanej, które często potrzebują zaopatrzyć się w duże i ciężkie materiały, płyty, gipsy, elementy ogrodzenia w dużych ilościach. Dzięki CastoDrive robią to szybko i efektywnie. To także świetne rozwiązanie dla każdego, kto ceni sobie oszczędność czasu i komfort”-
powiedział Jędrzej Sobański, Dyrektor sklepu Castorama w Ostródzie.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
To nie jedyne rozwiązanie, które zostało zaprojektowane z myślą o profesjonalistach. Castorama wprowadziła program lojalnościowy CastoPro, skierowany do fachowców z branży budowlanej i remontowej, oferujący atrakcyjne rabaty na produkty i usługi. Po rejestracji na stronie castopro.castorama.pl uczestnicy programu mogą skorzystać z rabatów do 10% na zakupy, 50% na usługę cięcia drewna oraz transport. Program oferuje również wygodną opcję zwrotów, dostęp do historii zakupów oraz dedykowaną infolinię.
Efektywność energetyczna i zrównoważony rozwój
Na terenie sklepu działa też strefa efektywności energetycznej, w której eksperci Castoramy doradzą mieszkańcom Ostródy i okolic w kwestii termomodernizacji budynku, doboru efektywnych źródeł ciepła oraz rozwiązań produktowych, które pomogą ograniczyć zużycie energii elektrycznej w domu. Eksperci zapewnią również pomoc w wypełnianiu wniosków i pozyskaniu finansowania w ramach rządowego programu „Czyste powietrze”, a także znalezienia rzetelnych podwykonawców realizujących zamówienia kompleksowo, oferując produkty z usługą montażu 8% VAT.
By ułatwić klientom proekologiczny wybór, wiele produktów dostępnych w asortymencie posiada także specjalną etykietę Green Star. Oznaczenie to gwarantuje, że zostały one wyprodukowane z myślą, by zmniejszyć ich negatywny wpływ na środowisko.
Sam budynek sklepu również został wyposażony w nowoczesne, ekologiczne rozwiązania. Obiekt posiada instalację fotowoltaiczną, energooszczędne oświetlenie LED, a ogrzewany jest za pomocą nowoczesnych pomp ciepła. Sieć poświęca także dużo uwagi segregacji odpadów, np. folia opakowaniowa używana w procesie dostaw jest w całości przetwarzana i wykorzystywana ponownie do produkcji doniczek, które następnie trafiają na sklepowe półki.