Centrum Taniej Odzieży rozwija sieć sklepów stacjonarnych

Centrum Taniej Odzieży (CTO) otworzyło pierwszy swój sklep stacjonarny w Rumi. Nowo otwarty punkt sprzedaży, zlokalizowany w Galerii Rumia, oferuje aż 900 mkw. przestrzeni handlowej, wypełnionej szerokim asortymentem modnej odzieży w atrakcyjnych cenach.

CTO, które posiada już ponad 50 sklepów w całej Polsce, kontynuuje swoją ekspansję, odpowiadając na rosnące zainteresowanie konsumentów modą cyrkularną. Według raportu ThredUp z 2023 roku, globalny rynek odzieży używanej rośnie obecnie około trzy razy szybciej niż tradycyjny sektor odzieżowy, a do 2027 roku jego wartość ma osiągnąć nawet 350 miliardów dolarów. Ten dynamiczny wzrost jest napędzany przede wszystkim przez zmieniające się preferencje konsumentów, zwłaszcza wśród Millenialsów i Pokolenia Z, z których 70% deklaruje, że wybiera odzież z drugiej ręki z uwagi na wartości zrównoważonego rozwoju.

„Cieszymy się, że nasz pierwszy sklep w Rumi właśnie otworzył swoje drzwi dla lokalnej społeczności. Naszymi klientami są osoby, które nie tylko szukają modnych ubrań w przystępnych cenach, ale także wyznają wartości zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnej konsumpcji. Wierzymy, że nasze zaangażowanie w jakość, różnorodność oraz politykę ESG znajdzie tu wielu entuzjastów” – prezes sieci CTO Andrzej Kowalczyk.

Prognozy wskazują, że do 2030 roku moda cyrkularna może stanowić nawet 20% całego rynku odzieżowego, co czyni ją jednym z najszybciej rozwijających się segmentów branży.

Dla klientów w dniu otwarcia 31 sierpnia przygotowano promocję. Na pierwszych 50 klientów, którzy zrobili zakupy za min. 150 zł w dniu otwarcia, czekały bony o wartości 50 zł. 

CTO również w sierpniu otworzyło placówkę w  Częstochowie w Domu Handlowym Centrum przy al. Wolności 4. Jest to pierwszy sklep sieci na południu Polski.

Galeria Rumia to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane w samym centrum Rumi. Powierzchnia obiektu to 39 tysięcy metrów kwadratowych. Budynkiem zarządza IMV Polska.