Grupa H&M: COS z drugim sklepem stacjonarnym w Warszawie

30 sierpnia w centrum handlowym Westfield Mokotów otworzył się nowy sklep COS. To już drugi sklep marki otwarty w tym roku w Warszawie. Sklep ma powierzchnię 430 mkw.

Koncept wnętrza, który został opracowany przy współpracy z architektami i ekspertami ds. zrównoważonego rozwoju, opiera się na zasadach projektowania cyrkularnego i prezentuje imponujące formy architektoniczne oraz przemyślanie dobrane tekstury.

Sklep o powierzchni 430 mkw. angażuje zmysły za pomocą technik przestrzennych oraz kreatywnego wykorzystania światła i koloru. Inspiracją dla jego wystroju była architektura warszawskiego Starego Miasta. Efektowne wykończenia z gliny nadają wnętrzu poczucia głębi, podczas gdy zakrzywione ściany definiują poczucie przestrzeni.

W strefie wypoczynkowej znajdują się krzesła autorstwa Jonasa Lutza, a także ławki i pufy studia NOR11, obite ekologiczną skórą Sørensen, które tworzą delikatny kontrast z nowoczesnymi, ciemnymi, drewnianymi meblami w przymierzalniach. Dodatkowo, pastelowe kinkiety i lampy stołowe Bon Bon od Helle Mardahl kreują ciepłą i przytulną atmosferę w całym sklepie.

Ponadto we wnętrzu znalazły się regały z materiałów pochodzących z recyklingu firmy Smile Plastics, a także ręcznie tkane, wełniane dywany Kasthall, wykonywane na zamówienie z nadwyżek przędzy produkcyjnej, oraz  stoły z papier-mâché i sklejki, ręcznie wyprodukowane przez firmę Paper Factor.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Sklep w Westfield Mokotów posiada damski asortyment COS, w tym najnowszą kolekcję marki na sezon jesień-zima 2024.

Z londyńskimi korzeniami

Inspirowana współczesną kulturą marka modowa z siedzibą w Londynie, znana jest z innowacyjnych projektów, które są tworzone, by przetrwać próbę czasu oraz zmieniające się trendy. COS koncentruje się na jakości i zrównoważonym rozwoju. Tworzy unikatowe kolekcje, które łączą funkcjonalność z ponadczasowym stylem. Eksperymentalne detale oraz innowacyjne materiał są nieustannie rozwijane, z uwzględniając najnowsze osiągnięcia w dziedzinie krawiectwa i zapewniając przemyślane wykorzystanie włókien niezależnie czy są one poddane recyklingowi, odnawialne czy pozyskiwane w sposób zrównoważony.