4 września pierwsi klienci zrobili zakupy w San Park Piaseczno. Kompleks handlowy oferuje łącznie ponad 40 sklepów marek wielu branż, restauracje oraz kawiarnie. W chwili otwarcia San Park skomercjalizowany jest w 100 procentach.
Cały kompleks budynków znajdujący się na terenie inwestycji oferuje około 55 000 metrów kwadratowych GLA, a klienci mogą zrobić zakupy w ponad 40 sklepach marek wielu branż.
Dla klientów przygotowany został parking, który zapewnia łącznie 1 100 miejsc postojowych. Wśród najemców kompleksu znalazły się popularne sklepy, w tym Jula, która jest jednocześnie największym salonem o powierzchni blisko 2 500 metrów kwadratowych, Action, CCC, Tedi, HalfPrice, Homla, Rossmann, Drogeria dm, Sinsay, Smyk, Media Expert, Sports Direct i wiele innych. Operatorem spożywczym jest supermarket sieci Aldi. Na terenie kompleksu działa także sklep sieci Castorama.
San Park Piaseczno wyróżnia zróżnicowane portfolio najemców, wśród których są salony marek debiutujące w Polsce na terenie parku handlowego, jak np. Rituals czy pierwsza na Mazowszu Drogeria dm. Obiekt posiada także szeroką paletę tzw. sklepów specjalistycznych.
Siłą San Parku jest także rozbudowana strefa gastronomiczna z ogródkami zewnętrznymi stanowiąca miejsce relaksu i spotkań dla klientów. Sklepy wyspecjalizowane, restauracje i kawiarnie zajmą aż 25 lokali oraz powierzchnię 3 700 metrów kwadratowych GLA.
PARTNER PORTALU
To właśnie oferta gastronomiczna będzie jedną z najsilniejszych stron San Parku Piaseczno.
„Od samego początku stawiamy na koncepty restauracyjne i kawiarniane, które będą wyróżniać nasz obiekt. Klienci będą mieli do swojej dyspozycji np. lokal sieci Starbucks czy Cukiernię Sowa” – mówił Paweł Materny, agent komercjalizujący San Park Piaseczno.
San Park dzięki swojej lokalizacji stanie się główną destynacją zakupową dla mieszkańców Mysiadła, pobliskiego Piaseczna, ale także okolicznych miejscowości, jak np.: Konstancin-Jeziorna, Nowa Wola, Józefosław czy Lesznowola.
Kompleks handlowy San Park Piaseczno w podwarszawskim Mysiadle został zrealizowany przez firmę ED SAN III Sancak.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter