Jubiler Schubert stawia na rozwój w modelu omnichannel

W odpowiedzi na zmieniające się trendy rynkowe, Schubert aktywnie rozwija swoją obecność w e-commerce, oferując klientom unikatowe i luksusowe doświadczenia zakupowe online. Handel internetowy otwiera przed marką nowe możliwości.

Jubiler Schubert, firma o bogatej tradycji wywodzącej się z XIX-wiecznego Wiednia, od lat cieszy się uznaniem na rynku jubilerskim. Znana z artystycznych wyrobów z polskiego bursztynu i srebra, firma stała się prawdziwym ambasadorem polskiej sztuki jubilerskiej na arenie międzynarodowej. Działając również w okresie ożywienia gospodarczego lat 90-tych Schubert zbudował silną pozycję rynkową – jej wyrazem jest nie tylko rozbudowana sieć salonów stacjonarnych, ale także długoletnie partnerstwo z Konkursem Miss Polski, które trwało ponad 15 lat.

W odpowiedzi na zmieniające się trendy rynkowe, Schubert aktywnie rozwija swoją obecność w e-commerce, oferując klientom unikatowe i luksusowe doświadczenia zakupowe online. Firma nawiązała współpracę z Izbą Gospodarki Elektronicznej.

W modelu omnichannel

Marka Schubert przyciąga uwagę klientów wyjątkową biżuterią, która łączy nowoczesny design z ponadczasową elegancją, idealnie oddając charakter współczesnej, aktywnej kobiety. Handel internetowy otwiera przed marką nowe możliwości, pozwalając na skuteczne dotarcie do wrażliwości i aspiracji klientek, które szukają w biżuterii nie tylko ozdoby, ale także wyrazu swojego stylu życia.

PARTNER PORTALU

Kaufland

„Możliwość dołączenia do e-Izby to dla nas wielki zaszczyt i wyróżnienie. Poprzez współpracę z innowacyjnymi oraz ambitnymi firmami, będziemy mogli rozwijać również nasze możliwości związane z obszarem digital” – mówi Joanna Lasocka, Leader e-commerce w Schubert.

„Niezmiernie cieszy nas fakt, że przez łączenie sił, idei i doświadczeń, możemy wspólnie wspierać transformację cyfrową w naszym kraju, tworząc lepszą przyszłość e-biznesu”.

Dla firm MŚP jest niezwykle istotne, aby poza sprzedażą stacjonarną aktywnie rozwijać e-commerce, oferując całemu spektrum klientek i klientów nowoczesne doświadczenia zakupowe. Ważna przy tym jest dbałość o jakość tych doświadczeń i ich zasięg. 

„Podobnie jak w branży jubilerskiej liczy się każdy detal, najwyższa jakość materiałów i wykonania, tak w świecie handlu opartego na nowoczesnych technologiach o sukcesie decyduje precyzja działania i systemy wyczulone na każde zachowanie kupujących” – swoimi spostrzeżeniami dzieli się Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.  

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Jubiler Schubert będzie mogła wykorzystać nowy alians do rozbudowy sklepu internetowego przez zaawansowaną analizę danych i powiększanie spersonalizowanych doświadczeń zakupowych klientek i klientów. Ten ruch podkreśla zaangażowanie marki Schubert w transformację cyfrową biznesu i wzmocnienie pozycji w swoim sektorze.