10 września w Gemini Park Tarnów swoje sklepy w nowej odsłonie otworzyły Cropp i House, dołączając do powiększonego w drugiej połowie sierpnia salonu Medicine. Lokal w przypadku marki Cropp został powiększony do 502,44 mkw., House do 593,89 mkw., zaś Medicine do 365,12 mkw.
W ramach strategii nieustannego dostosowywania się do zmieniających się potrzeb zakupowych klientów oraz zapewniania im jak najatrakcyjniejszej oferty, Gemini Park Tarnów regularnie analizuje trendy rynkowe i sukcesywnie odświeża tenant-mix. Nowe koncepty oraz większe, bardziej atrakcyjne salony najemców są efektem tych działań, co pozwala na ciągłe podnoszenie standardu oferty centrum.
W ostatnich tygodniach kilka znanych marek ponownie otworzyło swoje sklepy w najnowszych konceptach. Oba lokale grupy LPP zostały powiększone odpowiednio o 25% powierzchni w przypadku Cropp (do 502,44 mkw.) oraz 21% House (do 593,89 mkw.).
Pod koniec wakacji otworzył się również większy salon Medicine, również zaaranżowany zgodnie z najnowszym projektem marki. Jego powierzchnia zwiększyła się aż o 54% i wynosi obecnie 365,12 mkw.
Wszystkie nowo otwarte sklepy znajdują się obok siebie na pierwszym poziomie centrum, a umowy najmu zostały przedłużone na okres 5 lat. To nie koniec strategicznych zmian w ofercie centrum. Kolejne nowe odsłony sklepów pojawią się już wkrótce, w postacie powiększonych sklepów Deichmann oraz home&you.
PARTNER PORTALU
Z 120. sklepami
Gemini Park Tarnów to największe centrum handlowe w Tarnowie i regionie. Na ponad 44,5 tys. m kw. GLA znajduje się 120 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych.
W ofercie znaleźć można dobrze znane krajowe i zagraniczne marki, w tym m.in. pełne portfolio marek LPP, TK Maxx, Stradivarius, Calzedonia, HalfPrice, Intimissimi, OCHNIK, Martes Sport, New Balance, Sizeer, Puma, 4F, Apart, Swiss, Wittchen, iSpot, HOMLA, Douglas, KFC, Home&You, Jysk, Castorama i Media Markt.
Aktywnie w galerii działają także lokalni przedsiębiorcy rozwijający tutaj swoje biznesy. W centrum handlowym mieści się także hipermarket Carrefour. Galeria jest doskonale zlokalizowana i skomunikowana.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Dla zmotoryzowanych galeria przygotowała ponad 1100 miejsc parkingowych. Centrum handlowe zaangażowane jest także we wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, edukacyjnych i kulturalnych.