BIG Ostróda z przestronnym sklepem kluczowego najemcy

BIG Ostróda – otwarty pod koniec sierpni park handlowy wzmocnił swoją ofertę w zakresie wyposażenia wnętrz. Swój salon o powierzchni blisko 1 300 mkw. otworzyła sieć JYSK.

Wielkie otwarcie nowego sklepu tej popularnej duńskiej sieci odbyło się 18 września. Z tej okazji klienci parku handlowego BIG Ostróda do 24 września mogą skorzystać z atrakcyjnych rabatów sięgających nawet 25 procent, a w dniu otwarcia na pierwszych stu klientów czekały gratisowe dodatki do zakupów za minimum 100 zł.

„Otwarcie przestronnego i świetnie zaprojektowanego sklepu JYSK w BIG Ostróda to ważny krok w rozwoju propozycji naszego parku handlowego. Zależy nam na dostarczaniu naszym klientom różnorodnych i atrakcyjnych ofert, a JYSK, będący liderem w branży wyposażenia wnętrz, doskonale wpisuje się w oczekiwania zakupowe mieszkańców Ostródy i okolic.

Otwarcie sklepu JYSK spotkało się z bardzo dużym zainteresowaniem klientów, jesteśmy przekonani, że będzie to jeden z najczęściej odwiedzanych sklepów w parku BIG Ostróda. Relokacja dotychczasowego sklepu JYSK w Ostródzie do naszego parku handlowego, to dla przykład zaufania naszych najemców do grupy BIG Poland” – mówi Eran Levy, BIG Poland CEO.

JYSK jest międzynarodową siecią handlową, wywodzącą się z Danii i sprzedającą „wszystko dla domu”. Oferuje artykuły zaprojektowane w skandynawskim duchu, które odzwierciedlają współczesne i proste wzornictwo. Firma w tym roku świętuje 45-lecie obecności na rynku.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Z 25 tys. mkw. GLA.

BIG Ostróda to największy park handlowy w regionie warmińsko-mazurskim o łącznej powierzchni 25 tys. mkw. GLA. W obiekcie znajduje się supermarket sieci Biedronka, wolnostojący market budowlany Castorama o powierzchni 9 tys. mkw. oraz 23 sklepy Jysk, New Yorker, Smyk, CCC, Sinsay, Cropp, House, Media Expert, Martes Sport, 4F, Komfort, Diverse, Rossmann, Douglas i wiele innych. BIG Ostróda to również ponad 700 bezpłatnych miejsc parkingowych.

Kompleks zlokalizowany jest przy głównej drodze wjazdowej do centrum miasta, bezpośrednio przy węźle dróg ekspresowych S7, łączącej Warszawę i Gdańsk oraz S16 prowadzącej do Olsztyna oraz Grudziądza.

Bezpośrednim zasięgiem BIG Ostróda obejmuje ponad 120 tys. mieszkańców. Oferta kierowana jest również do ponad 500 tys. turystów odwiedzających rocznie to miasto oraz do uczestników intensywnego ruchu tranzytowego na trasach S7 i S16.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

W portfelu BIG Poland

BIG Poland jest częścią międzynarodowej grupy BIG Shopping Centers, założonej w 1994 roku w Izraelu przez Yehudę Neftali, koncentrującej się na rozwoju, obsłudze i inwestowaniu w parki handlowe, centra handlowe, parki logistyczne, projekty biurowe, mieszkaniowe i energię odnawialną. Firma działa w Izraelu, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Czechach i Polsce.

Marka BIG obecna jest na polskim rynku od 2022 roku i aktualnie posiada pięć, w pełni skomercjalizowanych, parków handlowych w Łubnej pod Warszawą, Lubinie, Andrychowie, Gorzowie Wielkopolskim i Ostródzie. BIG Poland konsekwentnie realizuje ambitny plan rozwoju w Polsce, prowadząc szereg projektów związanych z planowaniem otwarć nowych inwestycji handlowych pod marką BIG w całym kraju.