Mammut kontynuuje ekspansję sklepów w nowym koncepcie

Marka Mammut otworzyła kolejny salon w Warszawie. Nowy sklep jest już dziewiątym należącym do sieci w Polsce, a zarazem trzecim, który działa w nowym koncepcie. Zajmuje 100 mkw. powierzchni i mieści się przy ulicy Nowolipki 14.

Uni-Sport, dystrybutor szwajcarskiej marki o ponad 160-letniej historii, kontynuuje inwestycje w rozwój sieci sklepów stacjonarnych w Polsce.

Od niedawna warszawscy pasjonaci outdooru, poza sklepem przy Alei Niepodległości, mają do dyspozycji drugi sklep marki. Nowy salon, który liczy 100 m kw. powierzchni, otwarto w samym centrum Warszawy, przy ulicy Nowolipki 14.

„Zgodnie z zeszłorocznymi zapowiedziami rozwijamy sieć naszych sklepów stacjonarnych. Po nowych inwestycjach, m.in. w samym sercu Poznania i przeprowadzonych modernizacjach w Krakowie, Wrocławiu i w Sosnowcu, kolejna lokalizacja w stolicy to naturalny krok w rozwoju naszej firmy.

Drugi warszawski sklep był w naszych planach już od dawna, to odpowiedź na rosnące potrzeby mieszkańców Warszawy, którym chcemy zapewnić jeszcze lepszy dostęp do pełnej oferty produktów Mammuta” – komentuje Ewa Gacek, wiceprezeska i dyrektorka finansowa Uni-Sport Sp. z o.o., firmy, która jest wyłącznym dystrybutorem produktów Mammut w Polsce.

PARTNER PORTALU

Kaufland

W ofercie sklepu znajdzie się szeroki wybór produktów o przeznaczeniu outdoorowym, wspinaczkowym, a także miejskim. Jest to już 9. placówka marki w Polsce, a także trzeci sklep Mammuta w kraju, który funkcjonuje w nowym koncepcie handlowym.

„Salon w Warszawie, to kolejny sklep po Poznaniu i Krakowie, który działa zgodnie z najnowszymi standardami sieci Mammut, jest spójny z jej obecną identyfikacją wizualną, a także duchem marki. Zmodernizowane wnętrza, o większym metrażu i pełne niestandardowych rozwiązań, niosą wiele udogodnień dla klientów” – mówi Ewa Gacek.

Co dla klientów oznacza nowy koncept? Podobnie, jak w innych sklepach zaadaptowanych do tego modelu, na kupujących czeka większa, bardziej komfortowa przestrzeń zakupowa oraz zmiany w jej aranżacji m.in. czytelniejszy podział stref i aktywności oraz ekspozycja towaru w standardzie premium.

Na uwagę zasługuje również wystrój sali sprzedaży – nawiązujący do alpejskich tradycji marki, ale jednocześnie pełen nowoczesnych komponentów. Za nowy koncept marki odpowiada niemiecka agencja kreatywna Dan Pearlman.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Wkrótce kolejne salony

Sklep sieci w Warszawie jest drugim w stolicy, a już 9 w Polsce salonem firmowym szwajcarskiej marki, z czego pięć działa w galeriach handlowych oraz outletach (Kraków, Gdańsk, Wrocław, Katowice, Sosnowiec), a cztery na ulicach handlowych (Poznań, Katowice oraz Warszawa). Pełen asortyment dostępny jest także w sklepie online. Na tym nie koniec – przedstawiciel zapowiada kolejne otwarcia i modernizację dotychczasowych lokalizacji.

Rabaty na otwarcie

W związku z debiutem nowego lokalu sieci Mammut w Warszawie na klientów czekają rabaty na całą ofertę, z wyjątkiem sprzętu lawinowego, w wysokości 15%. Akcja promocyjna potrwa do 19 października.