ECE: Avenida z salonem Calzedonii w nowej odsłonie

21 września marka Calzedonia otworzyła salon w Avenidzie Poznań w nowym koncepcie. Odświeżone, stylowe wnętrza oraz sporo udogodnień z pewnością wpłyną na komfort zakupów. Lokal znajduje się na poziomie 1. ECE Projektmanagement Polska jest wystawcą i Partnerem Strategicznym targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września 2024 roku.
Blisko skóry. Blisko serca. Calzedonia jest jedną z najchętniej kupowanych marek odzieżowych w Polsce. Włoski producent dostarcza wysokiej jakości rajstopy, leginsy, spodnie, stroje kąpielowe, a także uwielbiane przez klientki produkty BASIC. Sklep, który odkrywamy w nowej odsłonie uległ przeprojektowaniu mając na celu rozszerzenie oferty butiku, a także wpłynięcie na komfort zakupów.
„Cieszy nas tak dynamiczny rozwój marki i samej oferty Calzedonii, czego wyrazem jest nowy loftowy koncept Calzedonii. Po przebudowie salon stał się jeszcze bardziej atrakcyjnym miejscem dla fanów tej marki, zyskując nie tylko lepiej zaaranżowaną przestrzeń, a tym samym możliwość ekspozycji nowej, jesiennej kolekcji” – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.
W nowym koncepcie
Nowoczesny. Przyjazny. Przestronny. Taki jest nowy sklep tej marki. Po przebudowie Calzedonia zyska nie tylko nowoczesny, loftowy wystrój, dodatkową przestrzeń w przymierzalniach, ale także nowy kształt sklepu, który pozwoli na jeszcze wygodniejsze zakupy. Zmiany te mają na celu nie tylko estetyczne odświeżenie sklepu, ale również poprawę funkcjonalności, co ma przełożyć się na jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe klientów.
Lokalizacja Avenidy przy samym Dworcu Głównym powoduje, że sklepy odwiedzane są przez podróżnych oczekujących na pociąg, spędzających czas na zakupach w tutejszych sklepach, czy po prostu odpoczywających po trudach podróży.
„Wiemy, jak ważny jest czas dla osób spieszących się na swój pociąg. Wychodząc im naprzeciw stworzyliśmy dodatkowe stanowisko kasowe, które z pewnością sprawdzą się w momentach dużego natężenia ruchu. Szybkie zakupy, zero stresu” – mówi Samanta Górniak, area manager w poznańskiej Calzedonii.
Otwarcie odbyło się 21 września. Wtedy też klienci mogli zapoznać się z nową przestrzenią sklepu, a tym samym z rozszerzoną ofertą marki i nową jesienną kolekcją.
Salon Calzedonia znajduje się w Avenidzie Poznań na poziomie 1.
Niemal 60 tys. kw. łącznej powierzchni
Avenida Poznań to jedno z największych centrów handlowych w województwie wielkopolskim, które na 3 kondygnacjach o łącznej powierzchni niemal 60 tysięcy mkw. mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych, w tym 30 restauracji i kawiarni.
Pod szyldem Avenidy zgromadziły się najpopularniejsze marki modowe, obuwnicze, biżuteryjne, czy kosmetyczne, a także szereg usług. Do grona najemców Centrum należą m.in. HalfPrice, TKmaxx, Reserved, H&M, Sinsay, Cropp, Stradivarius, Pull&Bear, Bershka, Mango, New Yorker, MediaMarkt, Empik, SportsDirect, Intersport, Calypso oraz Lidl. Avenida nieustannie stawia na rozwój oferty.
Z myślą o komforcie swoich Klientów, Centrum stworzyło wyjątkową strefę pod nazwą Avenida Lounge. Jest to zlokalizowana na dwóch poziomach, na powierzchni ponad 2 000 mkw., przestrzeń przeznaczona do relaksu, rozrywki, coworkingu i integracji.
W Avenidzie do dyspozycji zmotoryzowanych Klientów jest 1500 miejsc parkingowych (2 godziny darmowego parkowania) oraz bezpłatny parking dla jednośladów. Centrum położone jest bezpośrednio przy poznańskich dworcach kolejowym i autobusowym.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter