Centrum Handlowe Targówek wzmacnia ofertę modową

Wydłużyła się lista najemców Centrum Handlowego Targówek w Warszawie. Swój salon otworzyła marka Pitbull. Znajduje się ona na parterze obok wejścia A.

W ofercie marki klienci CH Targówek znajdą kolekcję męską, damską oraz dziecięcą, w tym m. in. szeroki wybór kurtek, bluz, T-shirtów, spodni dresowych, czapek oraz akcesoriów. Ubrania są wykonane z najwyższej jakości materiałów, są wygodne, wytrzymałe oraz odporne na uszkodzenia.

To nie jedyny nowy salon w Centrum Handowym Targówek. W II kwartale br. warszawskie centrum handlowe Targówek urozmaiciło swoją ofertę modową. Pod koniec kwietnia swój sklep o powierzchni 406 mkw. otworzyła inspirowana popkulturą młodzieżowa marka Cropp. Do grona najemców dołączyły także między innymi salon Kamalion i zachwycający sklep Lilou.

Centrum Handlowe Targówek zajmuje powierzchnię 78 000 mkw. (wraz z parkingiem 100 000 mkw), z czego 53 000 mkw. to powierzchnie handlowe.

Parking strzeżony może pomieścić 60 samochodów, a niestrzeżony 2000 (przy pełnym obłożeniu 2900). Obecnym właścicielem i zarządcą obiektu jest G CITY Europe.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Mieści ok. 130 sklepów i lokali usługowych, 11 restauracji, 7 kawiarni, 12-salowe kino Multikino i klub fitness.

Wśród najemców Centrum Handlowego Targówek są takie sieci, jak Dealz, CCC, 4F, Hebe, Douglas, Kodano Optyk oraz Kamalion.

W portfolio 14 nieruchomości

G City Europe (wcześniej Atrium) jest częścią G City oraz  właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. G City Europe specjalizuje się w centrach  handlowych  z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych  w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na  Warszawie i Pradze. Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City Europe opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Obecnie portfolio G City Europe  obejmuje 14 nieruchomości (w tym dwie nieruchomości mieszkaniowe na wynajem) o łącznej wartości rynkowej około 1,8 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 370,600 mkw.