Grupa Muszkieterów: Bricomarché ma już 212 sklepów

Bricomarché kontynuuje ekspansję na polskim rynku, otwierając 20. placówkę w tym roku. Łącznie pod szyldem Bricomarché funkcjonuje już 212 punktów sprzedaży w Polsce. Nowy sklep o powierzchni 1895 mkw. zlokalizowany w Jędrzejowie (woj. świętokrzyskie), rozpoczął działalność 9 października 2024 roku.

Po raz pierwszy inwestorami kompleksu nieruchomościowego są przedsiębiorcy zrzeszeni w Grupie Muszkieterów.

Grupa Muszkieterów, skupiająca właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché, rozszerzyła wachlarz możliwości współpracy oferowany swoim przedsiębiorcom, stwarzając im tym samym nowe perspektywy rozwoju. Dodatkowa opcja umożliwia właścicielom sklepów bezpośrednie inwestowanie w projekty nieruchomościowe pod szyldem Intermarché i/lub Bricomarché, które będą prowadzone przez nich samodzielnie lub zostaną powierzone do prowadzenia innym przedsiębiorcom Grupy.

W tym celu został opracowany od podstaw unikalny model inwestycyjny, w którym kluczową rolę odgrywa Spółka Deweloperska zakładana pod konkretny projekt nieruchomościowy. Taki system zwiększa niezależność inwestorów, zapewniając jednocześnie wsparcie operacyjne, finansowe i marketingowe ze strony Grupy. Rozwiązanie przynosi korzyści obu stronom, umożliwiając dynamiczny rozwój sieci Bricomarché i Intermarché w Polsce.

„Inwestycja w nową nieruchomość w Jędrzejowie stworzyła dla nas doskonałą okazję zarówno do wsparcia rozwoju Grupy Muszkieterów, jak również do mądrego i skutecznego zainwestowania wypracowanych w ramach naszej codziennej pracy pod szyldami Grupy środków.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Tym samym udało nam się pogodzić dwa cele: zbudowaliśmy własną nieruchomość, którą przekazaliśmy w najem naszemu koledze. Wierzymy, że Dawid Byk wraz z żoną Iwoną z powodzeniem poprowadzą swój sklep pod sprawdzonym szyldem Bricomarché, mając do dyspozycji bezpieczne środowisko, know-how oraz silne wsparcie Grupy Muszkieterów, a inwestorzy dzięki temu będą mogli liczyć na zyski z najmu nieruchomości” mówi Tomasz Ocetek, właściciel sklepów Bricomarché w Dębicy i Jaśle, przedstawiciel grupy inwestorów z sieci Bricomarché.

Z bogatą ofertą

Nowo otwarty sklep o powierzchni 1895 mkw. oferuje szeroką gamę produktów, obejmujących dekoracje wnętrz, artykuły do ogrodu, majsterkowanie oraz materiały budowlane. W ofercie znajduje się ponad 31 tys. pozycji, w tym produkty lokalnych dostawców. Klienci będą mogli również nabyć rośliny w zewnętrznym ogrodzie o powierzchni 1500 mkw. oraz środki do ich ochrony. Sklep oferuje dodatkowe usługi, takie jak cięcie płyt na wymiar oraz transport zakupów pod wskazany adres. W celu zapewnienia komfortu zakupów przygotowano 80 miejsc parkingowych oraz trzy tradycyjne kasy, a nad sprawną obsługą czuwa 23-osobowy zespół przeszkolonych pracowników.

„Otwarcie sklepu w Jędrzejowie to dla nas szczególny moment, ponieważ po raz pierwszy inwestorami są przedsiębiorcy zrzeszeni w Grupie Muszkieterów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

To wyraźny sygnał, że nasza organizacja dynamicznie się rozwija i że nasz model biznesowy skutecznie wspiera lokalnych przedsiębiorców. Jesteśmy dumni, że możemy oferować mieszkańcom Jędrzejowa szeroki asortyment wysokiej jakości produktów do domu i ogrodu, dostosowanych do ich potrzeb” – podkreśla Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché.

Promocje na otwarcie

Z okazji otwarcia dla klientów przygotowano liczne atrakcje, w tym konkursy z nagrodami i licytacje. Bricomarché zachęca także do korzystania z programu lojalnościowego „Moje Bricomarché” i akcji “skanujesz-zyskujesz”, w ramach której klienci mogą zbierać punkty za zakupy i wymieniać je na e-bony.

Otwarcie nowej lokalizacji Bricomarché w Jędrzejowie to kolejny krok w rozwoju sieci, która od lat dynamicznie rozszerza swoją działalność w Polsce, odpowiadając na rosnące potrzeby konsumentów w różnych regionach kraju.

Zrzeszenie blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2023 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 10,3 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska.

Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. w rankingu najlepszych polskich pracodawców tygodnika „Wprost” (8. miejsce w 2024 r.), na Liście 2000 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (47. pozycja wg. danych za 2021 r.), w rankingu „1000 największych firm w Polsce” „Gazety Finansowej” (47. miejsce w 2020 r.), w zestawieniu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.), w ramach nagród TOP Franczyzobiorca 2022 czy w rankingu „30 najpopularniejszych franczyz” magazynu „Franczyza & Biznes” (16. miejsce w 2021 r.).

Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.