MediaMarkt stawia na rozwój w modelu omnichannel i wprowadza nową usługę

MediaMarkt Polska we współpracy z Uber Direct wprowadza usługę, dzięki której możliwa będzie dostawa zamówień internetowych w czasie krótszym niż 90 minut. Ta innowacyjna usługa stanowi odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów dotyczące szybkości i wygody zakupów online.

„Uber Direct to zdecydowanie przełomowa usługa na polskim rynku. Dotychczas nie było możliwości zamówienia elektroniki z dostawą w kilkadziesiąt minut.

To zmienia całkowicie podejście do zakupów w sieci. Cieszymy się, że jako pierwsi możemy zaproponować klientom, ale też sklepom internetowym z elektroniką takie rozwiązanie” – mówi Krzysztof Witkowski, New Verticals Lead Uber Eats Polska, odpowiedzialny za projekt. 

Do 90 minut

Czas realizacji zamówienia wraz z dostawą wynosi do 90 minut. Usługa obejmuje większość sklepów MediaMarkt, a maksymalna odległość dostawy wynosi 8 km od najbliższego sklepu.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu internetowego lub aplikacji do 2 godzin przed zamknięciem sklepów stacjonarnych.

„Wprowadzając tę rewolucyjną usługę, MediaMarkt po raz kolejny udowadnia, że jest liderem w dziedzinie budowania pozytywnych doświadczeń zakupowych w branży elektroniki użytkowej” – mówi Snjezana Bandner, CEO MediaMarkt Polska.

„Naszym celem jest zapewnienie klientom nie tylko szerokiego wyboru produktów, ale także niezrównanej wygody zakupów”.

Usługa jest dostępna dla produktów małogabarytowych, do 15 kg, co oznacza, że klienci mogą otrzymać swoje ulubione gadżety, akcesoria elektroniczne czy małe urządzenia AGD niemal natychmiast po złożeniu zamówienia online.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Błyskawiczne dostawy w czasie rzeczywistym

Uber Direct to usługa, która pozwala dużym markom i przedsiębiorcom posiadającym swój kanał sprzedaży na połączenie się z rozbudowaną siecią logistyczną Uber Eats i realizowanie błyskawicznych dostaw w czasie rzeczywistym.

W modelu omnichannel

MediaMarktSaturn Retail Group jest wiodącą europejską firmą zajmującą się sprzedażą detaliczną elektroniki użytkowej i powiązanych usług. W ramach strategicznej reorganizacji firma przekształca się z klasycznego sprzedawcy produktów w zorientowaną na rozwiązania platformę omnichannel, która integruje tematy klienta i zrównoważonego rozwoju we wszystkich swoich działaniach biznesowych. MediaMarktSaturn używa terminu „Experience Electronics”, aby opisać swoje repozycjonowanie, a jednocześnie zakres usług, które oferuje swoim klientom.

Dzięki swojemu portfolio formatów i marek, sprzedawca elektroniki koncentruje się na doświadczeniu klienta i osobistym doradztwie. Firma obejmuje marki MediaMarkt i Saturn, które kompleksowo łączą około 1000 sklepów stacjonarnych w 11 krajach europejskich z platformami sprzedaży online, zajmując pozycję rynkową 1 lub 2 w dziewięciu krajach europejskich.

Portfolio uzupełniają marki własne PEAQ, KOENIC, ISY i ok. MediaMarktSaturn zatrudnia około 50 000 osób i jest w większości własnością CECONOMY AG. Sprzedaż firmy wyniosła około 22,2 mld EUR w roku podatkowym 2022/23, przy czym sprzedaż internetowa stanowiła około jednej czwartej tej kwoty. Dzięki około 2 miliardom kontaktów z klientami rocznie we wszystkich kanałach, sprzedawca elektroniki ma ogromny zasięg.

Ponad 25 lat na rynku

Sieć obsługuje klientów od 1998 roku. MediaMarkt trzykrotnie otrzymał tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi – w 2022, 2023 i 2024 roku. Nagrody zostały przyznane w wyniku badania konsumentów, którzy wysoko ocenili jakość obsługi w sklepach marki.

MediaMarkt jest również laureatem nagrody Laur Konsumenta 2023, nagrody Retail Innovation Gold w 2022 i 2023 roku oraz nagrody Debiut Retail 2024 OLX za usługę napraw pogwarancyjnych.