BOIG Consulting podpisał umowy najmu powierzchni w Pasażu Dominikańskim z sieciami Rossmann (500 mkw.) i Deichmann (450 mkw.). Otwarcie obiektu zostało zaplanowane na listopad 2025 roku. Inwestorem obiektu jest firma Wo-Kar Inwestycje, za komercjalizację powierzchni odpowiada BOIG Consulting.
Proces komercjalizacji Pasażu Dominikańskiego w Tarnobrzegu, w województwie podkarpackim postępuje w szybkim tempie. Na powierzchni Pasażu Dominikańskiego 6400 mkw. GLA funkcjonować będą 22 sklepy z różnych branż. Zaplanowano w nim także strefy relaksu, w których mieszkańcy będą mogli spędzać wolny czas.
Na najem zdecydowały się już firmy Rossmann i Deichmann. BOIG Consulting stawia na obecność w Pasażu popularnych marek i sklepów, które synergicznie przyciągną klientów z miasta i okolic. Rossmann to rozpoznawalna marka drogeryjna, która zwiększy atrakcyjność Pasażu jako miejsca zakupowego. Przyczyni się do tego również lubiany przez Polaków Deichmann, który oferuje szeroki asortyment obuwia w różnych stylach i dla różnych grup wiekowych, co pozwoli na zaspokojenie różnorodnych potrzeb.
„Najlepsze marki pragną być blisko swoich klientów, dlatego zależy im na obecności w obiektach handlowych usytuowanych w atrakcyjnych lokalizacjach. Pasaż Dominikański jako nowe miejsce zakupów w Tarnobrzegu daje im taką szansę i pozwala umacniać pozycję na polskim rynku” – mówi Wojciech Kardas, prezes Wo-Kar Inwestycje.
Lokalizacja w centralnej części Tarnobrzega, przy jednej z głównych ulic – Sikorskiego – sprawia, że Pasaż stanie się popularnym miejscem zakupowym dla mieszkańców miasta i okolic. Ponadto lokalizacja obiektu w gęsto zaludnionej dzielnicy podniesie liczbę potencjalnych odwiedzających.
PARTNER PORTALU
„Jesteśmy pewni, że oferta drogeryjna i obuwnicza bardzo dobrze wpisze się w koncepcję parku handlowego. Wkrótce ogłosimy kolejne marki z innych branż, które zdecydowały się na swoją powierzchnię w Pasażu – mówi Izabela Polak-Chmielewski, BOIG Consulting.
„Bardzo ważnym czynnikiem, który przesądza o otwarciu sklepu w Pasażu Dominikańskim, jest lokalizacja. Liczymy na to, że usytuowanie obiektu w samym centrum miasta wpłynie na liczbę odwiedzających” – dodaje.
Obecnie trwają intensywne przygotowania do rozpoczęcia budowy. Otwarcie parku handlowego w Tarnobrzegu zaplanowano na listopad 2025 roku.
„Kreujemy ofertę zakupowo-usługową w taki sposób, aby Pasaż Dominikański mógł znacząco wpłynąć na lokalną społeczność. Głęboko wierzymy, że dzięki doskonałej lokalizacji i przemyślanej, zróżnicowanej ofercie handlowej może on stać się jednym z najważniejszych punktów handlowych w regionie. Z pewnością będzie także naturalnym miejscem spotkań i integracji mieszkańców” – mówi Izabela Polak-Chmielewski, BOIG Consulting.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Specjalista od komercjalizacji
The Blue Ocean Investment Group (BOIG) świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji.
Grupa BOIG to spółki, które oferują wyspecjalizowane usługi obejmujące property consulting, project management, tenants’ coordination, investment consulting i asset management.