G City: Galeria Dominikańska rozszerza ofertę gastronomiczną

Do grona najemców Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu dołączyła siec LUCA Bakery Polska. 22 października otworzyła tam swój pierwszy punkt w galerii handlowej.

LUCA to rumuńska sieć piekarni stworzona w 2010 roku. Polska to pierwszy zagraniczny rynek, na którym debiutowała sieć. Swoją działalność zaczęła w maju 2024 roku pierwszy punkt LUCA zlokalizowany w Warszawie przy ul. Ludwika Waryńskiego 3A w budynku Polna Corner.

Drugi lokal LUCA został otwarty w lipcu przy Śliskiej 10, rondo ONZ w Warszawie.

Obecnie w Polsce LUCA Bakery ma 6 punktów, w tym 4 w Warszawie oraz dwa we Wrocławiu.

W dwóch okienkach na wynos w Galerii Dominikańskiej sieci LUCA klienci znajdą tam bajgle, precle, kanapki i wiele innych pozycji.

PARTNER PORTALU

Kaufland

„Nasi klienci zazwyczaj się spieszą i szukają produktu, który mogliby łatwo zjeść, idąc pieszo albo jadąc samochodem. Dlatego też strudel i merdenea LUCA wyróżniają się składającym się z wielu warstw, elastycznym ciastem francuskim bez nadmiaru oleju, które nie kruszy się i nie zostawia okruszków, kiedy wgryzasz się w nie z apetytem. Ponadto cała strategia rozwoju jest skoncentrowana na realnych potrzebach klientów, bez względu na to, czy mówimy o produktach, usługach czy też o doświadczeniu zakupowym.

W ten sposób LUCA stała się ulubioną marką przedstawicieli różnych pokoleń, jednoczącą aktywną społeczność fanów, która przyczyniła się do zbudowania solidnej reputacji, która przekroczyła granice Rumunii. Wizyta w LUCA – coś, czego żaden prawdziwy smakosz nie może przegapić” – mówił Piotr Wilczyński, dyrektor finansowy LUCA.

W „sercu” Wrocławia

Galeria Dominikańska  to nowoczesne centrum handlowe ze sklepami międzynarodowych sieci, supermarketem i strefą gastronomiczną. Została wzniesiona we Wrocławiu w granicach dzielnicy Stare Miasto przy Dominikański 3, róg Podwale oraz Słowackiego.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Na powierzchni 30 000 metrów kwadratowych na 3 poziomach handlowych mieści się 100 sklepów najsłynniejszych polskich i zagranicznych marek. W gronie jej najemców znajdują się marki, takie jak Douglas, Empik, Guess, Max Mara, Tous, Tatuum, Yes.

Do dyspozycji klientów jest 920 miejsc parkingowych.

G City Europe (wcześniej Atrium European Real Estate)

G City Europe (wcześniej Atrium) jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. G City Europe specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie. Rozwój portfela nieruchomości handlowych Atrium opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.

Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 14 nieruchomości (w tym dwie nieruchomości mieszkaniowe na wynajem) o łącznej wartości rynkowej około 1,8 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 370,600 mkw.