17 października Hebe zadebiutowało na rynku słowackim i otworzyło swój pierwszy sklep w prestiżowym centrum handlowym Eurovea w sercu Bratysławy. To ważny krok w jej międzynarodowej ekspansji, który pozwala być jeszcze bliżej klientów i oferować im wyjątkowe doświadczenia zakupowe każdego dnia.
Po udanym wejściu na rynek czeski, sieć Hebe zawitała również do Bratysławy, gdzie 17 i 18 października powitała pierwszych klientów w centrum handlowym Eurovea. Podczas otwarcia na odwiedzających czekały specjalne wydarzenia i profesjonalne badania skóry.
Na miejscu czeka szeroka oferta produktowa – od kosmetyków azjatyckich po profesjonalne i naturalne marki, dostosowane do różnych potrzeb pielęgnacyjnych i makijażowych.
Hebe oferuje 20 000 produktów różnych marek. Znajdziemy tu szeroki wybór kosmetyków pielęgnacyjnych, koreańskich, naturalnych kosmetyków dekoracyjnych, dermokosmetyków, kosmetyków do włosów, zapachów i wiele innych.
Sieć Hebe zapowiada, że to dopiero początek ekspansji sklepów stacjonarnych na rynku słowackim i już wkrótce zostanie otwarty kolejny sklep.
PARTNER PORTALU
Z dobrymi wynikami za I półrocze
W pierwszym półroczu Hebe zwiększyło sprzedaż o 22% (w walucie lokalnej), przy LFL na poziomie 12,4%. W euro sprzedaż osiągnęła 271 mln euro, o 30,6% więcej niż w H1 23.
W II kwartale sprzedaż w walucie lokalnej wzrosła o 16,8%, rejestrując LFL na poziomie 7,5%. W euro sprzedaż wyniosła 142 mln euro, o 23,5% więcej niż w Q2 23.
Banner osiągnął dobre wyniki na poziomie sklepów i działalności e-commerce, która nadal silnie się rozwija. Staje się on istotnym motorem wzrostu, stanowiąc już już około 19% sprzedaży.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
W ślad za dobrymi wynikami sprzedaży, EBITDA wzrosła o 40,1% (+30,9% w walucie lokalnej), a odpowiednia marża wzrosła o ok. 19% w walucie lokalnej), a odpowiednia marża wzrosła do 7,3% (6,8% w H1 23).
Hebe otworzyło 17 sklepów na polskim rynku, kończąc okres z łączną liczbą 359 sklepów w Polsce i dwóch w Czechach.
Jeromino Martins rozwija sieć Hebe
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011 r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
Hebe to sieć oferująca starannie wyselekcjonowany, różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean czy Karl Lagerfeld. Hebe posiada bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także szeroki wybór wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. Hebe Professional.