Sieć drogerii Hebe wchodzi na rynek słowacki

17 października Hebe zadebiutowało na rynku słowackim i otworzyło swój pierwszy sklep w prestiżowym centrum handlowym Eurovea w sercu Bratysławy. To ważny krok w jej międzynarodowej ekspansji, który pozwala być jeszcze bliżej klientów i oferować im wyjątkowe doświadczenia zakupowe każdego dnia.

Po udanym wejściu na rynek czeski, sieć Hebe zawitała również do Bratysławy, gdzie 17 i 18 października powitała pierwszych klientów w centrum handlowym Eurovea. Podczas otwarcia na odwiedzających czekały specjalne wydarzenia i profesjonalne badania skóry.

Na miejscu czeka szeroka oferta produktowa – od kosmetyków azjatyckich po profesjonalne i naturalne marki, dostosowane do różnych potrzeb pielęgnacyjnych i makijażowych.

Hebe oferuje 20 000 produktów różnych marek. Znajdziemy tu szeroki wybór kosmetyków pielęgnacyjnych, koreańskich, naturalnych kosmetyków dekoracyjnych, dermokosmetyków, kosmetyków do włosów, zapachów i wiele innych.

Sieć Hebe zapowiada, że to dopiero początek ekspansji sklepów stacjonarnych na rynku słowackim i już wkrótce zostanie otwarty kolejny sklep.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Z dobrymi wynikami za I półrocze

W pierwszym półroczu Hebe zwiększyło sprzedaż o 22% (w walucie lokalnej), przy LFL na poziomie 12,4%. W euro sprzedaż osiągnęła 271 mln euro, o 30,6% więcej niż w H1 23.

W II kwartale sprzedaż w walucie lokalnej wzrosła o 16,8%, rejestrując LFL na poziomie 7,5%. W euro sprzedaż wyniosła 142 mln euro, o 23,5% więcej niż w Q2 23.

Banner osiągnął dobre wyniki na poziomie sklepów i działalności e-commerce, która nadal silnie się rozwija. Staje się on istotnym motorem wzrostu, stanowiąc już już około 19% sprzedaży.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

W ślad za dobrymi wynikami sprzedaży, EBITDA wzrosła o 40,1% (+30,9% w walucie lokalnej), a odpowiednia marża wzrosła o ok. 19% w walucie lokalnej), a odpowiednia marża wzrosła do 7,3% (6,8% w H1 23).

Hebe otworzyło 17 sklepów na polskim rynku, kończąc okres z łączną liczbą 359 sklepów w Polsce i dwóch w Czechach.

Jeromino Martins rozwija sieć Hebe

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011 r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.

Hebe to sieć oferująca starannie wyselekcjonowany, różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean czy Karl Lagerfeld. Hebe posiada bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także szeroki wybór wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. Hebe Professional.