Netto Polska ze zmianami na kluczowych stanowiskach

Sieć handlowa Netto Polska wprowadza znaczące zmiany kadrowe, które wspierają realizację jej ambitnej strategii rozwoju na polskim rynku. Od początku listopada na stanowisko dyrektora commercial dołączy Krzysztof Dobczyński, a rolę dyrektora finansowego obejmie Tomasz Kaźmierczak.

Nowym dyrektorem Commercial Netto Polska zostanie Krzysztof Dobczyński, doświadczony menedżer z ponad 25-letnim doświadczeniem w handlu detalicznym i hurtowym. Przez ostatnie 5 lat pełnił funkcję dyrektora handlowego w Carrefour Polska, odpowiadając za kategorie produktów świeżych oraz FMCG. Wcześniej zdobywał doświadczenie w takich firmach jak Eurocash, Makro Cash & Carry oraz PKN Orlen, rozwijając strategie zakupowe i sprzedażowe w różnych segmentach rynku. Dobczyński przejmuje stanowisko po Madsie Rye, który tymczasowo zarządzał obszarem Commercial.

Nowy dyrektor finansowy

Od listopada stanowisko dyrektora finansowego obejmie Tomasz Kaźmierczak, ekspert finansowy z bogatym doświadczeniem w sektorze handlu detalicznego i usług. Pracował m.in. dla Jeronimo Martins Polska S.A., Sklepów Komfort S.A., DOZ S.A., a ostatnio jako CFO w Fuste Polska Sp. z o.o. Tomasz Kaźmierczak zastąpi Nikolaja Hansena, który od początku 2022 r. pełnił funkcję CFO Netto Polska, a teraz będzie kontynuował karierę w Grupie Salling w Danii.

Tomasz Kaźmierczak, Netto Polska
Tomasz Kaźmierczak, Netto Polska

PARTNER PORTALU

Kaufland

Nowa strategia rozwoju Netto Polska

Zmiany kadrowe mają umocnić zespół Netto Polska, przed którym stoją ambitne plany rozwojowe w Polsce. Firma stawia sobie za cel osiągnięcie 1000 sklepów do 2028 roku, co znacząco zwiększy jej udział w rynku. Planowane są także inwestycje w innowacje oraz zrównoważony rozwój, które będą wspierać realizację tej strategii, odpowiadając na potrzeby konsumentów i zmieniające się trendy rynkowe.

Z ponad 660. sklepami

Sieć dyskontów Netto obecna jest na polskim rynku od niemal 29 lat. Przez ten czas wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju, posiadając aktualnie ponad 660 sklepów i zatrudniając ponad 9 tys. osób. W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Netto stawia na komfort zakupów: wyróżniający się na rynku design sklepów, szerokie alejki, którymi łatwo się poruszać, strefy odpieku pieczywa w większości placówek czy kasy samoobsługowe, które pojawiają się w kolejnych lokalizacjach, czy wydzieloną strefę produktów zdrowych i dla osób z wykluczeniami diety Półka Zdrowia – wszystko to sprawia, że liczba klientów Netto stale rośnie. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.