Sieć handlowa Netto Polska wprowadza znaczące zmiany kadrowe, które wspierają realizację jej ambitnej strategii rozwoju na polskim rynku. Od początku listopada na stanowisko dyrektora commercial dołączy Krzysztof Dobczyński, a rolę dyrektora finansowego obejmie Tomasz Kaźmierczak.
Nowym dyrektorem Commercial Netto Polska zostanie Krzysztof Dobczyński, doświadczony menedżer z ponad 25-letnim doświadczeniem w handlu detalicznym i hurtowym. Przez ostatnie 5 lat pełnił funkcję dyrektora handlowego w Carrefour Polska, odpowiadając za kategorie produktów świeżych oraz FMCG. Wcześniej zdobywał doświadczenie w takich firmach jak Eurocash, Makro Cash & Carry oraz PKN Orlen, rozwijając strategie zakupowe i sprzedażowe w różnych segmentach rynku. Dobczyński przejmuje stanowisko po Madsie Rye, który tymczasowo zarządzał obszarem Commercial.
Nowy dyrektor finansowy
Od listopada stanowisko dyrektora finansowego obejmie Tomasz Kaźmierczak, ekspert finansowy z bogatym doświadczeniem w sektorze handlu detalicznego i usług. Pracował m.in. dla Jeronimo Martins Polska S.A., Sklepów Komfort S.A., DOZ S.A., a ostatnio jako CFO w Fuste Polska Sp. z o.o. Tomasz Kaźmierczak zastąpi Nikolaja Hansena, który od początku 2022 r. pełnił funkcję CFO Netto Polska, a teraz będzie kontynuował karierę w Grupie Salling w Danii.
PARTNER PORTALU
Nowa strategia rozwoju Netto Polska
Zmiany kadrowe mają umocnić zespół Netto Polska, przed którym stoją ambitne plany rozwojowe w Polsce. Firma stawia sobie za cel osiągnięcie 1000 sklepów do 2028 roku, co znacząco zwiększy jej udział w rynku. Planowane są także inwestycje w innowacje oraz zrównoważony rozwój, które będą wspierać realizację tej strategii, odpowiadając na potrzeby konsumentów i zmieniające się trendy rynkowe.
Z ponad 660. sklepami
Sieć dyskontów Netto obecna jest na polskim rynku od niemal 29 lat. Przez ten czas wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju, posiadając aktualnie ponad 660 sklepów i zatrudniając ponad 9 tys. osób. W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Netto stawia na komfort zakupów: wyróżniający się na rynku design sklepów, szerokie alejki, którymi łatwo się poruszać, strefy odpieku pieczywa w większości placówek czy kasy samoobsługowe, które pojawiają się w kolejnych lokalizacjach, czy wydzieloną strefę produktów zdrowych i dla osób z wykluczeniami diety Półka Zdrowia – wszystko to sprawia, że liczba klientów Netto stale rośnie. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.