Kaufland na ostatniej prostej do 250 sklepów

Sieć Kaufland otworzyła 7 listopada nowy market w Rumi, realizując dynamiczną strategię rozwoju i zbliżając się do liczby 250 sklepów. Nowa placówka została zaprojektowana z myślą o zróżnicowanych potrzebach klientów, kładąc nacisk na wygodę, ekologię oraz innowacyjne rozwiązania.

Otwarcie nowego sklepu 7 listopada to ważny krok w realizacji strategii Kauflandu, który coraz mocniej wpisuje się w krajobraz polskiego handlu. Placówka w Rumi przy ulicy Dąbrowskiego 70 oferuje bogaty wybór ponad 16 000 produktów – artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych.

Wyselekcjonowany i starannie skomponowany asortyment serów, wędlin, przekąsek oraz wyrobów garmażeryjnych dostępny jest przy ladzie obsługowej, gdzie klienci mogą liczyć również na fachową poradę personelu. Miłośników wysokiej jakości wędlin i mięs z pewnością ucieszy znajdująca się na miejscu wędzarnia oraz grill, które od chwili otwarcia sklepu codziennie dostarczać będą świeże i aromatyczne przysmaki.

Dla konsumentów ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi Kaufland przygotował również strefę świadomego odżywiania, w której można znaleźć m.in. produkty z obniżoną zawartością cukru, a także artykuły bezglutenowe, wegańskie i wegetariańskie.

Wygodne zakupy, nowoczesne rozwiązania

Otwierając kolejne sklepy, Kaufland niezmiennie przykłada wagę do tego, aby zapewnić klientom dostęp do szerokiego asortymentu produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach, jak również niekwestionowaną wygodę i komfort zakupów.

W związku z tym w nowym markecie w Rumi wdrożono wiele nowoczesnych rozwiązań ułatwiających dokonywanie codziennych zakupów. Od chwili otwarcia w sklepie jest dostępna usługa K-Scan umożliwiająca samodzielne skanowanie zakupów.

Kolejnym udogodnieniem są nowoczesne panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Kaufland Card, sprawdzić cenę produktów, a przy ladzie obsługowej – zapoznać się ze składem produktów oferowanych na wagę.

Do dyspozycji klientów oddano także kasy samoobsługowe, a także szafki depozytowe. Dodatkowo w sklepie zamontowano nowoczesne reklamowe ekrany cyfrowe, na których wyświetlane są m.in. aktualne promocje. W nowo otwartym sklepie w Rumi klienci mogą również oddać kaucjonowane butelki szklane w butelkomacie, który generuje bon o wartości kaucji – do wykorzystania na zakupy w sklepach sieci.

Do pozostałych udogodnień w placówce należą także: punkt informacji dla klientów, pomieszczenie z dostępem do przewijaka zaprojektowane z myślą o rodzicach z małymi dziećmi czy przestronny parking na około 170 samochodów.

Otwarcie pełne atrakcji

Klienci, którzy tuż po otwarciu zdecydują się na wizytę w nowej placówce Kaufland, mogą liczyć na atrakcyjną ofertę promocyjną ze zniżkami sięgającymi nawet 47%, jak również na liczne niespodzianki. Upominki, tort otwarciowy czy degustacja przysmaków z lady obsługowej i piekarni – to nie jedyne atrakcje.

Po udanych zakupach na klientów czeka jeszcze także Koło Szczęścia, które będzie dostępne od czwartku do soboty w godzinach od 6:00 do 18:00. Aby dołączyć do zabawy, wystarczy okazać paragon za zakupy w wysokości minimum 150 zł.

W puli nagród znajdą się bony na zakupy w sklepach sieci oraz produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (wyroby delikatesowe), K-Classic (artykuły spożywcze, przekąski, chemia domowa), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne dla domu) czy bevola (kosmetyki).

250 sklepów Kaufland

Otwierając sklep w Rumi, Kaufland zbliża się do granicy 250 placówek w Polsce. Jeszcze w tym roku sieć powita nowych klientów w Mikołowie oraz Bielsku-Białej. Do 13 listopada w Kauflandzie trwa kampania „Tu wszystko mam!”, która nawiązuje do tej okrągłej liczby.

W jej ramach Kaufland przygotował dla klientów liczne nagrody i promocje, w tym vouchery na zakupy o wartości od 1000 do 10 000 zł oraz nagrodę pieniężną w wysokości 25 000 zł. Dodatkowo sieć przygotowała wyjątkowe promocje dla posiadaczy karty lojalnościowej Kaufland Card.

Z 248. marketami w Polsce

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 248 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz