Benefit Systems chce mieć 600-650 własnych klubów fitness

18 listopada br. Grupa Benefit Systems ogłosiła strategię do roku 2027, która zakłada osiągnięcie: 2,9-3,1 mln użytkowników kart sportowych, 600-650 własnych klubów fitness w atrakcyjnych lokalizacjach oraz od 5,7 do 6,3 mld skonsolidowanych przychodów w 2027 roku.

„Chcemy być liderem rynku benefitów pracowniczych w kategoriach karty sportowe i wellbeing, a także wiodącym operatorem klubów fitness na wszystkich rynkach, na których działamy. Nasze analizy jasno wskazują, że rynek benefitów rozwija się w stronę rozwiązań wspierających dobrostan i jakościowe życie, dlatego stawiać będziemy na wieloskładnikowe benefity w tym obszarze.

Widzimy też, że pracodawcy dążą do współpracy z dostawcami integrującymi różne kategorie oraz segmenty tych benefitów, dlatego w następnych latach planujemy skoncentrować rozwój naszego biznesu na rozwiązaniach corporate wellbeing.

Mamy ambitne cele w zakresie kart sportowych na poziomie 3 mln użytkowników do 2027 roku oraz kilkaset tysięcy nowych użytkowników MultiLife oraz MyBenefit” – komentuje Emilia Rogalewicz, członek zarządu Benefit Systems, odpowiedzialna m.in. za strategię sprzedaży, rozwój produktów i usług, obsługę klienta.

„W naszej strategii kluczowym czynnikiem przewagi konkurencyjnej jest i będzie najszerszy dostęp do infrastruktury sportowo-rekreacyjnej, w tym największa sieć własnych klubów fitness, jak również efektywne wykorzystywanie potencjału nowych technologii, wspierających wielokanałową obsługę dla wszystkich interesariuszy.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Chcemy dzięki przyjętej strategii utrzymać wysokie wskaźniki wzrostu oraz atrakcyjny poziom rentowności – zakładamy przychody na poziomie 5,7 – 6,3 mld zł oraz rentowność EBIT w wysokości 17%-18%. Oczekujemy, że w kolejnych latach nasz biznes na rynkach zagranicznych będzie rósł szybciej niż w Polsce, w związku z czym rentowność operacyjna Grupy w 2027 będzie nieco niższa niż aktualnie raportowana.

Mamy ambitne cele, które przy utrzymaniu się obecnych trendów oraz odpowiedniej dyscyplinie kosztowej i efektywnym wykorzystywaniu potencjału oraz know-how Grupy, są do osiągnięcia zgodnie z przyjętymi założeniami” – mówi Marcin Fojudzki, członek zarządu Benefit Systems, odpowiada m.in. odpowiada za finanse spółki i relacje inwestorskie, dział prawny, ESG, fuzje i przejęcia.

Benefit Systems jest już ponad dwie dekady na rynku

Benefit Systems działa na polskim rynku od ponad dwóch dekad i należy do liderów w dostarczaniu benefitów pozapłacowych, które wspierają dobrostan pracowników. Spółka jest twórcą Programu MultiSport, który umożliwia podejmowanie aktywności fizycznej w obiektach sportowych w całym kraju. W portfolio Benefit Systems jest także platforma kafeteryjna MyBenefit oraz program wellbeingowy MultiLife.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Od kilku lat oferta sportowa Spółki jest rozwijana na rynkach zagranicznych, m.in. w Czechach, na Słowacji, w Bułgarii i w Chorwacji. Grupa Benefit Systems jest także operatorem klubów fitness (w Polsce odpowiada m.in. za sieci: Zdrofit, Fabryka Formy, FitFabric, Fitness Academy, Good Luck, My Fitness Place; na pozostałych rynkach zarządza kilkudziesięcioma obiektami). Ważnym obszarem działań Benefit Systems jest promowanie aktywnego stylu życia na każdym jego etapie, dlatego

Spółka realizuje inicjatywy wspierające aktywność fizyczną dzieci, dorosłych oraz seniorów. Cele te realizowane są m.in. przez Fundację MultiSport. Od 2018 roku Benefit Systems jest częścią globalnej inicjatywy B Corp, zrzeszającej spółki działające i angażujące się w rozwiązywanie najważniejszych problemów społecznych.