G City: CH Targówek z odmłodzoną strefą gastro

Nowa, odmłodzona strefa gastro w CH Targówek tętni życiem i przyciąga zarówno lokalnych klientów, jak i odwiedzających z dalszych zakątków Warszawy. Targ Smaku, inspirowany motywami marokańskiego targu, zachwyca przytulną przestrzenią wypełnioną egzotycznymi detalami, przenosząc odwiedzających w orientalną podróż i tworząc wyjątkowe miejsce spotkań i relaksu. Oferta Targu Smaku zaspokoi gusta nawet najbardziej wymagających klientów.

Strefa gastronomiczna Targ Smaku w CH Targówek zyskała nowe oblicze. Teraz jeszcze mocniej tętni życiem i energią. Jasne, przestronne wnętrza, inspirowane marokańskim targiem sprawiają, że chce się tu wracać nie tylko na zakupy, ale także po to, by spędzić czas z bliskimi.

Odmłodzona strefa gastro wzbogaca doświadczenia klientów i w naturalny sposób przedłuża czas ich pobytu w centrum. To właśnie tutaj klienci mogą odpocząć podczas zakupów i delektować się posiłkami dostosowanymi do gustów i potrzeb.

Food court w Targówku od zawsze cieszył się dużym zainteresowaniem wśród klientów, którzy chętnie przebywali w tej części centrum, spędzając czas ze znajomymi lub na spotkaniach biznesowych. W trosce o ich wygodę podjęto decyzję o odświeżeniu przestrzeni i przy okazji zwiększeniu liczby miejsc w strefie o około 10%. Pojawił się także zupełnie nowy element – insta spot w postaci stylowego foodtrucka. Przyciąga on zarówno smakoszy, jak i fanów nietuzinkowych kadrów.

Nowi najemcy

PARTNER PORTALU

Kaufland

Odświeżony food court CH Targówek to tylko jeden z elementów pozytywnych zmian jakie w ostatnim czasie przechodzi centrum na Targówku. Całkiem niedawno do grona najemców dołączyła kawiarnia Gorąco Polecam, po raz pierwszy wewnątrz galerii pojawił się salon optyczny Aurum, sklep Kamalion wzbogacił portfolio centrum o punkt z akcesoriami technologicznymi, a marka Lilou otworzyła piękny lokal w swoim najnowszym koncepcie.

Jeszcze w tym roku oferta centrum wzbogaci się o premierowe otwarcia brandów, które znacząco uatrakcyjnią przestrzeń handlowo-usługową. Miłośnicy kosmetyków zyskają możliwość odwiedzenia drugiego w Warszawie salonu popularnej drogerii DM, a wielbiciele słodkości będą mogli skorzystać z szerokiej oferty ODStore.

Co więcej, marka ISEI wybrała CH Targówek jako lokalizację swojego pierwszego stacjonarnego sklepu w Polsce.

Ostatnie i zaplanowane zmiany dotyczą ponad 1400 mkw. powierzchni centrum, co oznacza, że na ten moment centrum jest skomercjalizowane w 99%. Nowi najemcy w połączeniu z odświeżoną strefą gastronomiczną tworzą bogaty wachlarz możliwości zakupowych i rozrywkowych, czyniąc CH Targówek miejscem, które warto odwiedzać regularnie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

W portfolio 14 nieruchomości

G City Europe (wcześniej Atrium) jest częścią G City oraz  właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. G City Europe specjalizuje się w centrach  handlowych  z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych  w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na  Warszawie i Pradze. Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City Europe opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.

Obecnie portfolio G City Europe  obejmuje 14 nieruchomości (w tym dwie nieruchomości mieszkaniowe na wynajem) o łącznej wartości rynkowej około 1,8 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 370,600 mkw.