Carrefour Polska stawia na omnichannel i nawiązuje współpracę z Uber Eats

Carrefour rozpoczął współpracę w Polsce z Uber Eats. Na pierwszym etapie projektu obejmującym 17 polskich miast, klienci tej platformy będą mogli skorzystać w swojej aplikacji z bogatej oferty ponad 15.000 produktów, dostępnych do zamówienia z 40 sklepów sieci w Polsce. Partnerstwo z Uber Eats to kolejny istotny krok w strategii rozwoju sprzedaży internetowej Carrefour na polskim rynku.

W ramach współpracy z Uber Eats w Polsce, Carrefour umożliwi klientom dostęp do szerokiego asortymentu ponad 15.000 produktów z wygodną dostawą prosto pod drzwi. W ofercie aplikacji znajdą się zarówno produkty spożywcze, jak również chemia gospodarcza, kosmetyki oraz produkty z kategorii non-food, w tym produkty sezonowe np. zabawki, które dostępne będą jeszcze przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia.

Co warte podkreślenia, produkty kupowane w aplikacji będą dostępne w takich samych cenach jak w sklepie internetowym carrefour.pl.

„Cieszymy się, że współpraca z siecią Carrefour rozpoczyna się w tak szczególnym okresie w roku. Wygoda i szybkość zakupów z dostawą, zwłaszcza w okresie przedświątecznym, są kluczowe dla naszych klientów. Tym samym odpowiadamy na potrzeby dostaw artykułów niekoniecznie pierwszej potrzeby, takich jak choćby zabawki, w ciągu kilkudziesięciu minut. To nowość na rynku”mówi Michał Dubisz, General Manager Uber Eats w Polsce.

Współpracę Carrefour oraz Uber Eats wyróżnia w pełni automatyczne zarządzanie asortymentem. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient będzie miał dostęp do szerokiej oferty Carrefour już na poziomie aplikacji. Tak jak w pozostałych kanałach sprzedaży online, dostępność produktów w aplikacji powiązana będzie z lokalizacją sklepu oraz na bieżąco aktualizowana, m.in. o nowe produkty.

PARTNER PORTALU

Kaufland

„Rozpoczęcie współpracy z Uber Eats jest dla nas strategiczną inwestycją w zwiększenie zasięgu naszej sprzedaży internetowej. Dzięki temu partnerstwu będziemy w stanie dotrzeć do nowych grup odbiorców i zapewnić im wygodę codziennych zakupów z wygodną i szybką dostawą do domu.

Cieszymy się, że możemy w ten sposób odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej szukają nowoczesnych opcji zakupowych. Jest to już trzecie istotne wdrożenie w tym roku, które realizujemy wspólnie z naszymi partnerami. Dzięki sprawdzonym procedurom i wysokiej efektywności operacyjnej nasz zespół jest w pełni gotowy na obsługę rosnącej liczby zamówień internetowych, zarówno w naszych sklepach jak i magazynach.

Cieszymy się, że możemy zapewnić naszym klientom jeszcze szybszy i wygodniejszy dostęp do produktów, utrzymując przy tym najwyższy standard obsługi” — mówi Marek Garus, Dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.

Sam proces zamawiania zakupów przez aplikację jest prosty i intuicyjny. Klient wybiera sklep na poziomie aplikacji, dodaje wybrane produkty do koszyka, płaci i czeka na dostawę. Dla subskrybentów Uber One, dostawa zakupów z sieci Carrefour jest bezpłatna.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Carrefour Polska inwestując w rozwój swojej sprzedaży internetowej, skupia się na otwieraniu własnych sklepów internetowych w kolejnych polskich miastach, a także na nawiązywaniu współpracy z zewnętrznymi partnerami. Uber Eats to kolejny z liderów rynkowych, który zaoferuje produkty spożywcze swoim klientom na polskim rynku, a Carrefour jest pierwszą dużą siecią sklepów, która dołączyła do oferty tej aplikacji.

Współpracuje z blisko 800. restauracjami

Uber Eats to usługa, która pozwala na wygodne i intuicyjne zamawianie jedzenia oraz zakupów z dostawą, za pomocą aplikacji mobilnej, dostępnej na smartfony lub poprzez stronę internetową. Na naszym rynku aplikacja zadebiutowała w lutym 2017 r. w Warszawie, rozpoczynając współpracę ze 150 partnerami restauracyjnymi.

Od tego czasu ich liczba wzrosła do blisko 8000 restauracji dostępnych obecnie w aplikacji w ponad 130 miastach w Polsce w tym: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Łódź, Katowice, Toruń, Rzeszów, Bydgoszcz, Białystok, Lublin, Szczecin, Częstochowa, Kielce, Radom, Olsztyn, Zielona Góra, Opole, Gorzów Wielkopolski, Elbląg, Płock, Włocławek, Koszalin, Kalisz, Legnica, Łomża, Jelenia Góra, Ełk, Lubin, Siedlce, Słupsk, Leszno, Stalowa Wola, Suwałki, Mielec, Zamość, Gliwice, Zabrze, Sosnowiec, Chorzów, Bielsko-Biała, Dąbrowa Górnicza, Tychy, Ruda-Śląska, Bytom, Żory, Tarnowskie Góry, Mysłowice, Tarnów, Nowy Sącz, Pabianice, Piotrków Trybunalski.

Z 6. formatami

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 850 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Dzięki multiformatowej sieci ponad 14 000 sklepów w 40 krajach, Grupa Carrefour jest jednym z wiodących sprzedawców żywności na świecie. W 2023 r. sieć odnotowała sprzedaż na poziomie 94,1 miliarda euro.

Grupa Carrefour zatrudnia obecnie ponad 300 000 pracowników w sklepach zintegrowanych, którzy pomagają uczynić markę światowym liderem w transformacji żywności dla wszystkich, oferując codziennie żywność wysokiej jakości, dostępną i w rozsądnej cenie. Pod szyldami Carrefour na całym świecie pracuje ponad 500 000 osób.