Atrium Biała w Białymstoku wychodzi naprzeciw przedświątecznym przygotowaniom, otwierając drzwi do trzech nowych sklepów. Perfumy, modne akcesoria i wysokiej klasy okulary – to tylko część oferty, którą mieszkańcy miasta znajdą w salonach Douglas, Kamalion i Aurum Optics.
Biała wzbogaca swoją ofertę o trzy nowe marki, które gwarantują różnorodność i wysoką jakość. W listopadzie otworzył się salon Aurum Optics, o powierzchni 47,94 metrów kwadratowych, oferujący ekskluzywne okulary i akcesoria optyczne.
Kolejna to otwarcie Douglasa o powierzchni 165,87 metrów kwadratowych, znanej sieci perfumerii i drogerii, który jest trzecim salonem w Białymstoku.
A z końcem listopada otworzył się Kamalion – pierwszy w regionie salon z unikatowymi dodatkami i akcesoriami. Marka zajęła lokal o powierzchni 69,54 metrów kwadratowych w pasażu obok CCC.
Nowi najemcy odpowiadają na różnorodne potrzeby klientów – od ekskluzywnej optyki, przez światowe trendy w makijażu, po unikatowe akcesoria. Każdy z tych sklepów został starannie dobrany, aby wzbogacić ofertę centrum i zapewnić mieszkańcom Białegostoku większą możliwość wyboru.
PARTNER PORTALU
„Świąteczny czas to moment, w którym szczególnie dbamy o naszych klientów. Wprowadzenie nowych marek to odpowiedź na ich potrzeby i oczekiwania.
Wierzymy, że nowe salony, z ich różnorodną ofertą, będą idealnym miejscem na zakup wyjątkowych prezentów i codzienne zakupy w przyjaznym otoczeniu” – mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Pozostałe otwarcia
Wśród niedawnych otwarć w białostockim centrum handlowym Biała jest otwarcie salonu Medicine na ponad 500 metrów kwadratowych oraz powrót marki Homla, która po remoncie zajęła znacznie większą powierzchnię (364 metrów kwadratowych) zyskując tym samym więcej miejsca na dodatkowy asortyment. Segment gastronomiczny uzupełnił punkt BuBu Bubble Tea (53 metrów kwadratowych).
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z blisko 100. sklepami
Atrium Biała to nowoczesne centrum handlowo-usługowe położone ok. 2 km od ścisłego centrum Białegostoku.
Na ponad 37 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się blisko 100 sklepów oraz lokali usługowych, m.in.: hipermarket bi1, elektromarket Media Markt oraz wielosalowe kino Helios. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki jak: TK Maxx, H&M, Apart, Big Star, Carry, CCC, Deichmann, Empik, Gatta, Homla, KFC, Lee Wrangler, Mohito, Medicine, Reserved, Rossmann, Sephora, Smyk, Solar, SuperPharm, Tatuum, Triumph, Vision Express. Dla wygody klientów w Atrium Biała przeznaczono blisko 970 miejsc parkingowych.
W portfolio 14 nieruchomości
G City Europe (wcześniej Atrium) jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej.
G City Europe specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie i Pradze. Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City Europe opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.
Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 14 nieruchomości (w tym dwie nieruchomości mieszkaniowe na wynajem) o łącznej wartości rynkowej około 1,8 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 370,600 mkw.