InPost gwarantuje dostawy przed Świętami Bożego Narodzenia

Wszystkie przesyłki nadane przez Paczkomat 22 grudnia zjawią się u odbiorców przed Wigilią, jeśli nadawca dostarczy je do sieci InPost do godziny 13.00, a w niektórych strefach nawet do 16.00.
Ponadto, w ramach specjalnej oferty dla wybranych sklepów e-commerce m.in. Amazon, Decathlon, KRUK, Media Expert Media Markt, Modivo, SUPER-PHARM, X-kom, przesyłki nadane nawet 23 grudnia do 13.00 – InPost dostarczy jeszcze w Wigilię.
„Już po raz szósty zapewniamy naszym klientom gwarancję dostawy przed Świętami Bożego Narodzenia. Każda paczka nadana 22 grudnia, a w przypadku kilkudziesięciu sklepów nawet 23 grudnia, trafi do odbiorców przed Wigilią.
Od zawsze wyznaczaliśmy ambitne cele, a w tym roku jeszcze bardziej podnosimy poprzeczkę. Zapewniam, że to rozwiązanie, które dziś oferujemy, w przyszłości będzie kolejnym standardem rynkowym obowiązującym całą branżę” – mówi Rafał Brzoska, prezes i założyciel Grupy InPost.
Brzoska dodaje, że InPost jest świadomy, iż w ostatnich dniach przed świętami wiele paczek, które trafiają do maszyn Paczkomat zawiera świąteczne prezenty, które muszą dotrzeć na czas pod choinkę.
„Tylko InPost daje gwarancję, że przesyłki nadane nawet w ostatnim dniu przed świętami, trafią do odbiorców na czas: – podkreśla.
Okres przed Świętami Bożego Narodzenia, gdy wszyscy kupujemy prezenty naszym bliskim, jest szczególnie intensywny dla branży logistycznej. W 2023 r. wolumen przesyłek w Q4 w porównaniu do Q3 wzrósł o blisko 28% – co obrazuje skalę przedświątecznego peaku. Pracownicy InPost pracują nawet w weekendy, aby zapewnić klientom szybką i komfortową dostawę.
Finalna godzina nadania paczki 22 grudnia, którą obejmuje gwarancja dostawy, zależy od strefy, w której znajduje się dany Paczkomat. W strefie D kurier ostatni raz w ciągu dnia odbiera paczki o godz. 13.00, w strefie C o 14.00, w strefie B o 15.00, a w strefie A o godz. 16.00.
Odbiór i nadanie paczki ułatwia nie tylko największa w Europie sieć urządzeń Paczkomat, ale też jedna z najpopularniejszych w kraju, aplikacja InPost Mobile, która ma już ponad 13 mln użytkowników. Pozwala ona śledzić przesyłkę w czasie rzeczywistym, otrzymywać na bieżąco powiadomienia o jej statusie czy otwierać skrytkę zdalnie. Z poziomu aplikacji można również przedłużyć czas odbioru, przekierować przesyłkę do innego punktu lub udostępnić bliskiej osobie, aby odebrała ją za nas.
W nowej odsłonie
W październiku InPost wprowadził nową odsłonę aplikacji, która zawiera długo oczekiwany program lojalnościowy, w którym poprzez zbieranie InCoinów – punktów przyznawanych za odebrane i nadawane paczki oraz inne aktywności związane z usługami marki – będzie można zdobyć atrakcyjne nagrody i niespodzianki oraz brać udział w loteriach i spersonalizowanych wyzwaniach.
W losowaniu finałowym 15 stycznia do wygrania jest mieszkanie w Warszawie o wartości ponad 750 000 zł oraz samochód elektryczny Renault Megane E-Tech.
Prawie 44 000 nowoczesnych urządzeń Paczkomat
InPost (AEX: INPST) to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.
Grupa InPost z koniec Q3 dysponowała blisko 79 000 punktami out-of-home, w tym prawie 44 tysiącami nowoczesnych urządzeń Paczkomat i 35 tysiącami punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia).
InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100,000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2023 roku firma obsłużyła 892 milionów przesyłek.
Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia Dekarbonizacji Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej.
InPost przystąpił do inicjatywy SBTi i jako jeden z pierwszych na polskim rynku, zamierza osiągnąć NET-ZERO do 2040 roku.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter