Wszystkie przesyłki nadane przez Paczkomat 22 grudnia zjawią się u odbiorców przed Wigilią, jeśli nadawca dostarczy je do sieci InPost do godziny 13.00, a w niektórych strefach nawet do 16.00.
Ponadto, w ramach specjalnej oferty dla wybranych sklepów e-commerce m.in. Amazon, Decathlon, KRUK, Media Expert Media Markt, Modivo, SUPER-PHARM, X-kom, przesyłki nadane nawet 23 grudnia do 13.00 – InPost dostarczy jeszcze w Wigilię.
„Już po raz szósty zapewniamy naszym klientom gwarancję dostawy przed Świętami Bożego Narodzenia. Każda paczka nadana 22 grudnia, a w przypadku kilkudziesięciu sklepów nawet 23 grudnia, trafi do odbiorców przed Wigilią.
Od zawsze wyznaczaliśmy ambitne cele, a w tym roku jeszcze bardziej podnosimy poprzeczkę. Zapewniam, że to rozwiązanie, które dziś oferujemy, w przyszłości będzie kolejnym standardem rynkowym obowiązującym całą branżę” – mówi Rafał Brzoska, prezes i założyciel Grupy InPost.
Brzoska dodaje, że InPost jest świadomy, iż w ostatnich dniach przed świętami wiele paczek, które trafiają do maszyn Paczkomat zawiera świąteczne prezenty, które muszą dotrzeć na czas pod choinkę.
PARTNER PORTALU
„Tylko InPost daje gwarancję, że przesyłki nadane nawet w ostatnim dniu przed świętami, trafią do odbiorców na czas: – podkreśla.
Okres przed Świętami Bożego Narodzenia, gdy wszyscy kupujemy prezenty naszym bliskim, jest szczególnie intensywny dla branży logistycznej. W 2023 r. wolumen przesyłek w Q4 w porównaniu do Q3 wzrósł o blisko 28% – co obrazuje skalę przedświątecznego peaku. Pracownicy InPost pracują nawet w weekendy, aby zapewnić klientom szybką i komfortową dostawę.
Finalna godzina nadania paczki 22 grudnia, którą obejmuje gwarancja dostawy, zależy od strefy, w której znajduje się dany Paczkomat. W strefie D kurier ostatni raz w ciągu dnia odbiera paczki o godz. 13.00, w strefie C o 14.00, w strefie B o 15.00, a w strefie A o godz. 16.00.
Odbiór i nadanie paczki ułatwia nie tylko największa w Europie sieć urządzeń Paczkomat, ale też jedna z najpopularniejszych w kraju, aplikacja InPost Mobile, która ma już ponad 13 mln użytkowników. Pozwala ona śledzić przesyłkę w czasie rzeczywistym, otrzymywać na bieżąco powiadomienia o jej statusie czy otwierać skrytkę zdalnie. Z poziomu aplikacji można również przedłużyć czas odbioru, przekierować przesyłkę do innego punktu lub udostępnić bliskiej osobie, aby odebrała ją za nas.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
W nowej odsłonie
W październiku InPost wprowadził nową odsłonę aplikacji, która zawiera długo oczekiwany program lojalnościowy, w którym poprzez zbieranie InCoinów – punktów przyznawanych za odebrane i nadawane paczki oraz inne aktywności związane z usługami marki – będzie można zdobyć atrakcyjne nagrody i niespodzianki oraz brać udział w loteriach i spersonalizowanych wyzwaniach.
W losowaniu finałowym 15 stycznia do wygrania jest mieszkanie w Warszawie o wartości ponad 750 000 zł oraz samochód elektryczny Renault Megane E-Tech.
Prawie 44 000 nowoczesnych urządzeń Paczkomat
InPost (AEX: INPST) to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.
Grupa InPost z koniec Q3 dysponowała blisko 79 000 punktami out-of-home, w tym prawie 44 tysiącami nowoczesnych urządzeń Paczkomat i 35 tysiącami punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia).
InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100,000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2023 roku firma obsłużyła 892 milionów przesyłek.
Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia Dekarbonizacji Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej.
InPost przystąpił do inicjatywy SBTi i jako jeden z pierwszych na polskim rynku, zamierza osiągnąć NET-ZERO do 2040 roku.