REFIELD: Pasaż Ciechanowski skomercjalizowany w 90% – trwa budowa

Budowa Pasażu Ciechanowskiego nabiera tempa, a każdy kolejny dzień przybliża nas do otwarcia zaplanowanego na koniec września 2025 roku.

Inwestycja u zbiegu ulic Gostkowskiej i Prymasa Tysiąclecia przyciągnęła uwagę wielu wiodących marek, które chcą stać się częścią tego projektu. Prowadzone są zaawansowane negocjacje z kolejnymi podmiotami, co wkrótce zwiększy stopień komercjalizacji do imponujących 90%.

„Naszą wizją jest tworzenie przestrzeni, które łączą funkcjonalność, różnorodność i nowoczesność. Cieszy nas, że nasze podejście spotyka się z tak dużym uznaniem wśród naszych partnerów” – podkreśla Fabian Eryk Barbarowicz, prezes zarządu Refield.

Flagowy koncept WORLDBOX od grupy CCC

Grupa CCC, która od początku stawiała na projekt Refield w Ciechanowie, podjęła decyzję o otwarciu trzeciego lokalu w Pasażu. WORLDBOX, nowy, flagowy koncept, przyciągnie fanów mody streetwear oraz kolekcjonerów limitowanych edycji sneakersów. To miejsce będzie nie tylko sklepem, ale także przestrzenią pełną inspiracji dla młodych ludzi poszukujących wyjątkowego stylu.

PARTNER PORTALU

Kaufland

W ofercie Pasażu znajdziemy również dwie inne marki z portfolio Grupy CCC, w tym innowacyjny koncept off-price – HalfPrice oraz sklep CCC – lider rynku, oferujący bogaty asortyment obuwia i dodatków.

Postępy w budowie

Prace budowlane nad Pasażem Ciechanowskim przebiegają zgodnie z harmonogramem, a na placu budowy widać już znaczące postępy. Kluczowym czynnikiem sukcesu jest współpraca z naszym sprawdzonym partnerem, generalnym wykonawcą – firmą GRA-MAR, która od lat realizuje nasze projekty.

„Udział w budowie Pasażu Ciechanowskiego to dla nas ogromne wyróżnienie. Dzięki doświadczeniu naszego zespołu oraz doskonałej współpracy z inwestorem prace przebiegają zgodnie z planem” – mówi Joanna Woźniak, prezes firmy GRA-MAR.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Dzięki zaangażowaniu wszystkich stron, inwestycja nabiera kształtów i z każdym kolejnym etapem przybliża się do planowanego otwarcia w III kwartale 2025 roku.

Rok 2025 – rok pod znakiem Refield

Rok 2025 zapowiada się wyjątkowo intensywnie dla firmy Refield, z trzema ważnymi otwarciami parków handlowych o łącznej powierzchni ponad 20 000 mkw. GLA.

W I kwartale planowane jest otwarcie Pasażu Zwoleńskiego, w III kwartale Pasażu Ciechanowskiego, a na koniec roku, w IV kwartale – Pasażu Bartoszyckiego. Będzie to czas pełen wyzwań, który umocni pozycję firmy na rynku i przyniesie nowe, wyjątkowe przestrzenie handlowe, wzbogacające życie mieszkańców tych miast.

Refield to jeden z najbardziej aktywnych graczy deweloperskich w sektorze parków handlowych realizowanych w modelu wybuduj-wynajmij-sprzedaj. Pierwsze projekty firmy powstały w Chełmnie, Lidzbarku Warmińskim, Golubiu-Dobrzyniu, natomiast w ubiegłym roku firma otworzyła dwa kolejne parki handlowe w Grodzisku Wlkp. oraz Baranowie obok Kępna. Kolejne obiekty są w trakcie i realizacji. 

Założycielem Refieldu jest Fabian Eryk Barbarowicz – współtwórca TUF RE.