Budowa Pasażu Ciechanowskiego nabiera tempa, a każdy kolejny dzień przybliża nas do otwarcia zaplanowanego na koniec września 2025 roku.
Inwestycja u zbiegu ulic Gostkowskiej i Prymasa Tysiąclecia przyciągnęła uwagę wielu wiodących marek, które chcą stać się częścią tego projektu. Prowadzone są zaawansowane negocjacje z kolejnymi podmiotami, co wkrótce zwiększy stopień komercjalizacji do imponujących 90%.
„Naszą wizją jest tworzenie przestrzeni, które łączą funkcjonalność, różnorodność i nowoczesność. Cieszy nas, że nasze podejście spotyka się z tak dużym uznaniem wśród naszych partnerów” – podkreśla Fabian Eryk Barbarowicz, prezes zarządu Refield.
Flagowy koncept WORLDBOX od grupy CCC
Grupa CCC, która od początku stawiała na projekt Refield w Ciechanowie, podjęła decyzję o otwarciu trzeciego lokalu w Pasażu. WORLDBOX, nowy, flagowy koncept, przyciągnie fanów mody streetwear oraz kolekcjonerów limitowanych edycji sneakersów. To miejsce będzie nie tylko sklepem, ale także przestrzenią pełną inspiracji dla młodych ludzi poszukujących wyjątkowego stylu.
PARTNER PORTALU
W ofercie Pasażu znajdziemy również dwie inne marki z portfolio Grupy CCC, w tym innowacyjny koncept off-price – HalfPrice oraz sklep CCC – lider rynku, oferujący bogaty asortyment obuwia i dodatków.
Postępy w budowie
Prace budowlane nad Pasażem Ciechanowskim przebiegają zgodnie z harmonogramem, a na placu budowy widać już znaczące postępy. Kluczowym czynnikiem sukcesu jest współpraca z naszym sprawdzonym partnerem, generalnym wykonawcą – firmą GRA-MAR, która od lat realizuje nasze projekty.
„Udział w budowie Pasażu Ciechanowskiego to dla nas ogromne wyróżnienie. Dzięki doświadczeniu naszego zespołu oraz doskonałej współpracy z inwestorem prace przebiegają zgodnie z planem” – mówi Joanna Woźniak, prezes firmy GRA-MAR.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Dzięki zaangażowaniu wszystkich stron, inwestycja nabiera kształtów i z każdym kolejnym etapem przybliża się do planowanego otwarcia w III kwartale 2025 roku.
Rok 2025 – rok pod znakiem Refield
Rok 2025 zapowiada się wyjątkowo intensywnie dla firmy Refield, z trzema ważnymi otwarciami parków handlowych o łącznej powierzchni ponad 20 000 mkw. GLA.
W I kwartale planowane jest otwarcie Pasażu Zwoleńskiego, w III kwartale Pasażu Ciechanowskiego, a na koniec roku, w IV kwartale – Pasażu Bartoszyckiego. Będzie to czas pełen wyzwań, który umocni pozycję firmy na rynku i przyniesie nowe, wyjątkowe przestrzenie handlowe, wzbogacające życie mieszkańców tych miast.
Refield to jeden z najbardziej aktywnych graczy deweloperskich w sektorze parków handlowych realizowanych w modelu wybuduj-wynajmij-sprzedaj. Pierwsze projekty firmy powstały w Chełmnie, Lidzbarku Warmińskim, Golubiu-Dobrzyniu, natomiast w ubiegłym roku firma otworzyła dwa kolejne parki handlowe w Grodzisku Wlkp. oraz Baranowie obok Kępna. Kolejne obiekty są w trakcie i realizacji.
Założycielem Refieldu jest Fabian Eryk Barbarowicz – współtwórca TUF RE.