InPost rozszerza sieć mobilnych maszyn Paczkomat

Grupa InPost uruchomiła mobilny Paczkomat w kurorcie narciarskim w Istebnej. Dzięki temu turyści mogą łatwo wysyłać nadmiarowy bagaż, a także odebrać potrzebne lub zapomniane przedmioty. Wkrótce usługa zostanie rozszerzona o kolejne trzy lokalizacje w Wiśle i Bukowie Tatrzańskiej.

Pierwszy mobilny Paczkomat został uruchomiony przy resorcie narciarskim „Złoty Groń” w Istebnej, który jest popularnym wyborem turystów. To pierwsza tego typu maszyna InPost, uruchamiana tylko na okres sezonu zimowego.

Według najnowszych badań Kantar – międzynarodowej agencji badawczej – InPost jest najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą przesyłki – otrzymał aż 99% wskazań. Ponadto 93% polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat InPost jako formę dostawy, a 85% jako formę wysyłki. Natomiast 83% badanych uznaje Paczkomat InPost za najbardziej ekologiczny sposób dostaw. Gotowość do polecania urządzeń Paczkomat InPost – wskaźnik NPS – osiągnął poziom aż 77 punktów.

Dostawa na święta

InPost zapewnia, że wszystkie przesyłki nadane przez Paczkomat 22 grudnia zjawią się u odbiorców przed Wigilią, jeśli nadawca dostarczy je do sieci InPost do godziny 13.00, a w niektórych strefach nawet do 16.00.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Ponadto, w ramach specjalnej oferty dla wybranych sklepów e-commerce m.in. Amazon, Decathlon, KRUK, Media Expert Media Markt, Modivo, SUPER-PHARM, X-kom, przesyłki nadane nawet 23 grudnia do 13.00 – InPost dostarczy jeszcze w Wigilię.

Okres przed Świętami Bożego Narodzenia, gdy wszyscy kupujemy prezenty naszym bliskim, jest szczególnie intensywny dla branży logistycznej. W 2023 r. wolumen przesyłek w Q4 w porównaniu do Q3 wzrósł o blisko 28% – co obrazuje skalę przedświątecznego peaku. Pracownicy InPost pracują nawet w weekendy, aby zapewnić klientom szybką i komfortową dostawę.

Prawie 44 000 nowoczesnych urządzeń Paczkomat

InPost (AEX: INPST) to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Grupa InPost z koniec Q3 dysponowała blisko 79 000 punktami out-of-home, w tym prawie 44 tysiącami nowoczesnych urządzeń Paczkomat i 35 tysiącami punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia).

InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100,000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2023 roku firma obsłużyła 892 milionów przesyłek.

Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia Dekarbonizacji Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej.

InPost przystąpił do inicjatywy SBTi i jako jeden z pierwszych na polskim rynku, zamierza osiągnąć NET-ZERO do 2040 roku.