Wiodąca marka perfumerii w Polsce – Douglas – kontynuuje ekspansję swoich perfumerii i otwiera salony w kolejnych projektach handlowych komercjalizowanych przez firmę Mallson.
Salon o powierzchni 250 metrów kwadratowych rozpoczął 11 grudnia działalność Legionowskim Maximie – w części retail-parkowej, w otoczeniu prestiżowych marek, takich jak Apart i Yes.
Centrum Maxim – przebudowane i rozbudowane, największe centrum handlowe w Legionowie – na ponad 10 tys. metrach kwadratowych GLA mieści ok. 35 sklepów znanych marek.
Najemcami obiektu są m.in.: Biedronka, Sinsay, House, Cropp, Pepco, CCC, Rossmann, RTV euro AGD, TEDi, Dealz, Big Star, salon franczyzowy 4F, salon jubilerski Apart oraz Yes, fitness Zdrofit.
Maxim zlokalizowany jest w centrum miasta, przy największym targowisku miejskim i w otoczeniu osiedli mieszkaniowych.
PARTNER PORTALU
Douglas wchodzi do mniejszych miast
Natomiast już za tydzień planowane jest otwarcie salonu Douglas w Galerii Jasło. Mallson Polska odpowiada za rekomercjalizacje obiektu i dostosowanie oferty obiektu od aktualnych wymogów rynku.
Galeria Jasło to jedyne nowoczesne centrum handlowe w mieście. Na powierzchni 16.000 metrów kwadratowych mieści się 30 lokali handlowych i usługowych oraz punkty gastronomiczne.
Główni najemcy to m.in: Reserved, CCC, Rossmann, Deichmann, RTV Euro AGD, Empik, Sinsay, House, Greenpoint czy Pepco. Galeria zlokalizowana jest w pobliżu jasielskiego rynku przy ul. Jana Pawła II 37.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
W sąsiedztwie obiektu znajdują się: dyskont spożywczy LIDL, market budowlany Merkury Market oraz salon Media Expert.
Z bogatą ofertą
Perfumeria Douglas w obydwu salonach zaoferuje szeroki asortyment produktów marek beauty. W asortymencie Douglas znajduje się ponad 20.000 produktów luksusowych i popularnych, w tym ponad 70 marek dostępnych wyłącznie w Douglas (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Laura Mercier, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford, Sensai, Collistar) i produkty marki Douglas.
Za koncepcję handlową oraz rekomecjalizację Maxim Legionowo oraz Galerii Jasło odpowiada firma Mallson Polska.
W portfolio 100 nowoczesnych obiektów handlowych
Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych.
Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych, jak również obsługę ich sprzedaży.
Mallson Polska ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni ponad 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji kilkudziesięciu centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.