14 grudnia w sobotę sieć Popeyes otworzyła w Szczecinie swój pierwszy Drive Thru. To zupełnie nowy koncept marki w Polsce – pierwsza wolnostojąca restauracja i tym samym pierwszy tego typu lokal u nas w kraju. Popeyes w Szczecinie ma 300 mkw. Jest 10. lokalem w Polsce, a 3. w Szczecinie, dotychczasowe znajdują się we Wrocławiu, Szczecinie, Warszawie, Poznaniu i Gdyni.
Obiekt znajduje się w Parku Handlowym MMG Szczecin.
Popeyes dotrzymuje złożonych obietnic i zgodnie z zapowiedzią otwiera pierwszy Drive Thru. Teraz także nie wysiadając z samochodu, będzie można delektować się smakiem świeżego, soczystego kurczaka marynowanego przez 12 godzin, chrupiącej panierki, doskonałych dodatków i wyrazistych przypraw z Luizjany.
W dniu otwarcia największą popularnością niezmiennie cieszyły się słynne Chicken Sandwich oraz pozycje z zimowego, sezonowego menu. Dodatkowo pierwszych 50 gości – 25 zamawiających z samochodu i 25 klientów restauracji, zostało poczęstowany darmową kanapką Chicken Sandwich oraz otrzymało upominek.
„Otwarcie pierwszego Popeyes Drive Thru to dla nas historyczny moment, restauracja ta jest symbolem kolejnego etapu rozwoju marki w Polsce. Popeyes przy ul. Struga 31A to pierwszy wolnostojący lokal w Polsce, ma 300 mkw. i ta przestrzeń w pełni umożliwi pokazanie wielbicielom marki charakter brandu.
PARTNER PORTALU
W środku (i na zewnątrz) restauracji znajdziemy wiele elementów nawiązujących do korzeni sieci – np. graffiti inspirowane Nowym Orleanem, czy charakterystyczną dla Luizjany muzykę” – mówi Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu Popeyes w Polsce.
Podstawą menu Popeyes jest soczysty kurczak w chrupiącej panierce marynowany przez 12 godzin specjalnej mieszance przypraw inspirowanych Luizjaną.
Największą popularnością wśród gości niezmiennie cieszy się kanapka Chicken Sandwich w różnych odsłonach, Frytki Cheese&Spring Onion Supreme Fries (z sosem serowym i świeżym szczypiorkiem) oraz shake o smaku kokosowym, czyli Coconut Premium Shake.
Oprócz stałego menu i klasyków takich jak Chicken Sandwich, Chicken Tenders czy Cajun Fries, goście od niedawna mogą próbować też nowości w menu – skrzydełek i nuggetsów glazurowanych w sosach Voodoo, Bold BBQ i Cheese i limitowaną kanapką Voodoo Chicken Sandwich dostępną tylko w aplikacji oraz nowej zimowej oferty Bacon&BBQ.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Ponad 50 lat na rynku
Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej.
W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej.
Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4300 restauracjami w USA i na całym świecie.
Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. (“RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 40 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach.
RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING, TIM HORTONS, POPEYES i FIREHOUSE SUBS. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.