G City: chińska marka technologiczna weszła do Promenady

20 grudnia odbyło się uroczyste otwarcie nowego salonu Xiaomi w centrum handlowym Promenada na poziomie +1. Nowoczesny sklep o powierzchni 170,05 mkw. zaprasza wszystkich entuzjastów technologii do zapoznania się z pełną ofertą produktową marki.

Pierwsze 50 osób, które odwiedziło nowy salon, otrzymało specjalne upominki od Xiaomi. Dodatkowo klientów witały hostessy z balonami, na których były nadrukowane QR kody z promocjami obowiązującymi w dniu otwarcia i przez cały weekend, tylko w salonie Xiaomi w Promenadzie.

W godzinach 10:00 – 21:00 na poziomie 0 centrum handlowego, w przestrzeni Promenada Digital Art. Space pod ekranem LED, odbył się konkurs z nagrodami.

Oficjalne otwarcie z przecięciem wstęgi odbyło się o godzinie 10:30 w salonie Xiaomi na pierwszym piętrze. o godzinie 17:00 odbyło się spotkanie z popularną tiktokerką Nicole Węcławiak, której profil śledzi ponad milion użytkowników. Influencerka poprowadziła sesję porad w zakresie dobrych praktyk vlogowania, dzieląc się swoim doświadczeniem z tworzenia treści wideo.

Klienci mieli możliwość przetestowania najnowszych urządzeń Xiaomi na miejscu.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Xiaomi – Innowacje dla każdego

Xiaomi to globalny lider w dziedzinie technologii, znany z innowacyjnych rozwiązań i produktów łączących najwyższą jakość z przystępną ceną. Oferta marki obejmuje szeroką gamę urządzeń – od smartfonów i akcesoriów, po inteligentne rozwiązania dla domu i sprzęt lifestyle’owy, które ułatwiają codzienne życie milionom użytkowników na całym świecie.

Na warszawskim Gocławiu

Należące do G City Poland CH Promenada z powierzchnią 63 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Peek & Cloppenburg. Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx.

Klienci centrum mogą również zrobić zakupy w najnowocześniejszym hipermarkecie Carrefour PRO z bogatą ofertą produktów premium. W obiekcie mieści się także przychodnia centrum medycznego Enel-Med, salon Amari SPA, klub Zdrofit i 13-salowe kino Cinema City. Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku z bogatą ofertą popularnych konceptów restauracyjnych serwujących zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.

Z 14. nieruchomościami w portfelu

G City Europe (wcześniej Atrium) jest częścią G City oraz  właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej.

G City Europe specjalizuje się w centrach  handlowych  z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych  w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na  Warszawie. Rozwój portfela nieruchomości handlowych Atrium opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.

Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 14 nieruchomości (w tym dwie nieruchomości mieszkaniowe na wynajem) o łącznej wartości rynkowej około 1,8 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 370,600 mkw.