Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch wiodących sieci w jednym miejscu, centrum zaoferuje klientom szeroki wybór produktów codziennego użytku – od produktów spożywczych po artykuły gospodarstwa domowego. Nowy sklep Biedronki powstał na powierzchni 1056 mkw.
Centrum handlowe Reduta wprowadziło unikalną na rynku warszawskim ofertę dla klientów. Obiekt,
jest pierwszym centrum handlowym w stolicy, gdzie konsumenci znajdą dwa markety spożywcze.
„Cieszymy się że jako piersi w Warszawie zaoferujemy tak kompleksową ofertę zakupową pod
jednym dachem, spełniając tym samym oczekiwania szerokiego grona klientów Reduty” – podkreśla
Agnieszka Mazurek, Senior Leasing Manager G City.
„Nasza strategia komercjalizacji zakłada współpracę z markami, które uzupełniają się wzajemnie i tworzą unikalną ofertę, ze szczególnym akcentem na ofertę zakupową typu convenience. Mamy pozytywne doświadczenia z rynków zagranicznych, gdzie w wielu naszych centrach handlowych działają dwa, a nawet trzy sklepy wielkopowierzchniowe.
Dobrze uzupełniają się w aspekcie produktowym, co znacząco podnosi jakość oferty i kształtuje konkurencyjne ceny – na czym zawsze zyskuje klient. Posiadanie zarówno supermarketu, jak i hipermarketu w Reducie, to kolejny krok w kierunku większej wygody i satysfakcji naszych klientów”.
PARTNER PORTALU
Centrum handlowe na warszawskiej Ochocie to nie tylko miejsce zakupów, ale także przestrzeń
idealna dla rodzin z dziećmi. Bogata oferta udogodnień, w tym bezpłatne strefy zabaw WOW dla
najmłodszych, kino, siłownia, oraz liczne wydarzenia i atrakcje dla całych rodzin, sprawiają, że
centrum zyskuje na popularności jako miejsce spędzania wolnego czasu. Reduta znacząco zmienia
swój retail mix wprowadzając nowe marki, w szczególności w segmencie codziennych zakupów; to
idealne miejsce dla marek, które chcą się rozwijać i docierać do jeszcze szerszego grona odbiorców
w stolicy.
W portfolio 14 nieruchomości
G City Europe (wcześniej Atrium) jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej.
G City Europe specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie i Pradze. Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City Europe opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 14 nieruchomości (w tym dwie nieruchomości mieszkaniowe na wynajem) o łącznej wartości rynkowej około 1,8 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 370,600 mkw.