Żabka ma już 11 000 lokalizacji w całej Polsce

Sieć sklepów Żabka osiągnęła kolejny kamień milowy, otwierając swoją 11 000. placówkę w Polsce. Nowy sklep, zlokalizowany w Warszawie przy ul. Moliera 8, w bezpośrednim sąsiedztwie Teatru Wielkiego, wpisuje się w tkankę i charakter miasta. Żabka utrzymuje tempo ekspansji i zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami otwiera ponad 1000 sklepów rocznie.

Od 26 lat sieć z sukcesem rozwija się w sektorze convenience w Polsce, udostępniając klientom
wygodne rozwiązania na wyciągnięcie ręki. Zainteresowanie współpracą z siecią utrzymuje się
stale na wysokim poziomie – obecnie ponad 9000 franczyzobiorców prowadzi swoje punkty pod
zielonym szyldem. Odzwierciedla to nie tylko chęć rozwoju przedsiębiorczości, ale stanowi dowód
atrakcyjności i skuteczności modelu biznesowego Żabki.

Żabka to dziś lider segmentu modern convenience, a także marka rozpoznawalna przez miliony klientów, która nieustannie dostosowuje swoje działania do zmieniających się potrzeb konsumentów i franczyzobiorców. Sieć dynamicznie rozwija się, otwierając ponad 1000 sklepów rocznie. Taka skala pozwala na konsekwentne rozszerzanie oferty, poszukiwanie nowych, innowacyjnych rozwiązań, przekładających się na zwiększenie obrotów w sklepach franczyzobiorców.

„Żabka to więcej niż sklep. To sieć, która inwestuje w ludzi, lokalne społeczności i wpływa na
rozwój polskiej gospodarki. Dzięki współpracy z franczyzobiorcami Grupa Żabka tworzy już 63 000
miejsc pracy.

Nasze 11 000 sklepów to nie tylko symbol rozwoju, ale także dowód na to, że możemy
łączyć sukces biznesowy z pozytywnym wpływem na otoczenie” – mówi Adam Manikowski,
wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Z unikatową lokalizacją

Jubileuszowy sklep znajdujące się w sąsiedztwie Teatru Wielkiego w Warszawie, Ta lokalizacja sprawiła, że dzień otwarcia 11 000. placówki stał się prawdziwym przedstawieniem. Przy wejściu
klientów witali aktorzy z Teatru Lufcik na Korbę z Gliwic, wcieleni w role największych postaci ze
świata teatru, otwierając przy tym ogromną zieloną kurtynę odsłaniającą drzwi sklepu.

Żabka mieści się w budynku, usytuowanym przy ul. Moliera 8, który od lat 60. XX w. zamieszkany był
przez pracowników opery zlokalizowanej tuż obok. Natomiast nazwa ulicy nadana została na cześć
wybitnego twórcy sztuk teatralnych i komediopisarza.

Placówka wyróżnia się nie tylko lokalizacją, ale również nowoczesnym podejściem do obsługi
klienta – została wyposażona w strefę konsumpcyjną, gdzie goście mogą odpocząć, delektując się
aromatyczną kawą czy ciepłymi posiłkami i przez wysokie witryny spoglądać na sąsiadujący Teatr
Narodowy. Ergonomiczne rozwiązania technologiczne, w tym kiosk do zamawiania produktów z oferty Żabka Café, oraz intuicyjny układ sklepu zapewniają szybkie i wygodne zakupy.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Franczyza ze wsparciem

Dynamiczny rozwój Żabki, która od 1998 roku konsekwentnie rozwija swoją działalność i buduje
lokalną przedsiębiorczość, to efekt wsparcia, jakie sieć oferuje swoim franczyzobiorcom. Ponad
9 000 przedsiębiorców, w tym blisko 900 w Warszawie, korzysta z innowacyjnego modelu
biznesowego, który łączy niską barierę wejścia z kompleksowym wsparciem operacyjnym i
technologicznym.

Żabka dostarcza narzędzia, które pomagają skutecznie zarządzać placówkami i
poprawiać ich efektywność, nie tylko w aglomeracjach takich jak Warszawa – najmniejszą
miejscowością, w której funkcjonuje jeden ze sklepów sieci, jest Porażyn-Tartak, zamieszkiwany
przez 100 osób.

Z 11 000. sklepami

Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego misją jest tworzenie wartości poprzez upraszczanie codziennego życia klientów. Grupa obsługuje rosnącą liczbę konsumentów szukających wygodnych rozwiązań, promując przy tym odpowiedzialne podejście wobec klientów, franczyzobiorców, dostawców oraz szeroko pojętego środowiska, w tym dbałość o zrównoważone korzystanie z produktów i opakowań.

Ekosystem Grupy Żabka obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą 11 000 sklepów działających na zasadzie franczyzy.

Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia. Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową.

Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta. Platforma Dietly to z kolei wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje zaś za pośrednictwem marek Jush! i Delio.

Ponadto Grupa Żabka niedawno rozpoczęła działalność na bardzo atrakcyjnym rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM.

Działalność spółki w Polsce umożliwia należycie doinwestowana infrastruktura logistyczna, obejmująca osiem centrów dystrybucyjnych, 19 obiektów typu cross-dock oraz sieć magazynów dark store i lokali dark kitchen, stanowiących zaplecze operacyjne oferty cyfrowej Grupy Żabka.

Od października 2024 r. akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.