Omnichannel napędza dobre wyniki Dadelo, właściciela sieci sklepów rowerowych

Dadelo szacuje, iż wstępna wysokość przychodów netto ze sprzedaży w IV kwartale 2024 roku wyniosła 40 115 tys. zł, co oznacza wzrost o 25% w stosunku do wysokości przychodów osiągniętych w IV kwartale 2023 roku (32 093 tys. zł). Ponadto przy wzroście obrotu w IV kwartale 2024 o 25%, dodatkowe działania przyniosły wzrost marży brutto w IV kwartale 2024, w stosunku do IV kwartału 2023, o 54%.

Narastająco, od początku roku wstępna sprzedaż wyniosła 274 218 tys. zł, co oznacza wzrost o 45% w stosunku do wysokości przychodów osiągniętych po IV kwartałach 2023 roku (189 087 tys. zł).

Głównymi czynnikami wzrostu są rosnąca oferta sklepu internetowego, ciągle rosnąca popularność marki Centrumrowerowe.pl oraz dwa sklepy stacjonarne (Warszawa i Wrocław).

Rozwój w modelu omnichannel i dalsza ekspansja

„Z naszych dotychczasowych doświadczeń wynika, że unikalny w skali naszego kraju format takiego sklepu doskonale sprawdza się w Polsce. Świadczyć mogą o tym chociażby liczby klientów odwiedzających salon w Warszawie” – mówił Jacek Zieziulewicz, dyrektor handlowy Dadelo S.A.

PARTNER PORTALU

Kaufland

„Widzimy wyraźne efekty synergii pomiędzy kanałami sprzedaży online i offline. Dlatego też będziemy rozwijać naszą strategię omnichannelową”.

Pierwszy stacjonarny CentrumRowerowe.pl został otwarty w Warszawie w CH Okęcie Park. Zajmuje prawie 2700 mkw. Na drugi salon stacjonarny, tym razem we Wrocławiu wybrana została Aleja Bielany. Sklep zajął powierzchnię niemal 3000 mkw.

Jak zapowiada firma już na początku lutego 2025 roku, spółka Dadelo S.A. otworzy w Gdańsku stacjonarny salon rowerowy. Będzie to trzeci sklep spółki działający pod szyldem CentrumRowerowe.pl.

Gdański salon zajmie powierzchnie niemal 2750 mkw. i tym samym będzie to największy tego typu sklep w Trójmieście.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Ceny internetowe i strefa click&collect

Najważniejszym założeniem sieci salonów stacjonarnych CentrumRowerowe.pl jest synergia pomiędzy działaniami online i offline. Dlatego również w salonach zastosowane są nowoczesne rozwiązania dające możliwość synchronizacji cen w obu kanałach sprzedaży.

Klienci mogą mieć pewność, że zapłacą tyle samo za wybrane produkty co w sklepie internetowym należącym do Dadelo S.A. 

Co więcej dzięki technologii NFC i skanowania kodów QR możliwe jest szybkie i samodzielne uzyskane pełnej informacji o produktach.

W salonach znajduje się także strefa click&collect z możliwością zamówienia i odbioru produktów z pełnej oferty dystrybutora.

CentrumRowerowe.pl w portfelu Dadelo S.A.

Od lat spółka Dadelo S.A. potwierdza swoją pozycję na rynku rowerowym, która jest solidnym fundamentem do realizowania strategii rozwoju opartej na wzroście udziału w rynku rowerowym oraz budowaniu sieci stacjonarnych sklepów pod marką CentrumRowerowe.pl.

Wyróżnikiem spółki jest silna i wydajna logistyka, dzięki której ponad 95% zamówień trafia do klientów w ciągu 24 godzin. Dodatkowo nowoczesne zaplecze IT, efektywny marketing oraz rozbudowa oferty produktowej (około 45 tys. SKU) pozwalają realizować coroczne założenia finansowe, które przekładają się na wzrosty w przychodach rok do roku.