Homeparki Targówek, Franowo, Janki i Rawa podsumowują rok 2024

Homepark Targówek, Homepark Franowo, Homepark Janki i Homepark Rawa zamknęły 2024 rok nowymi otwarciami, długoterminowymi umowami z kluczowymi najemcami.

We wrześniu 2024 roku w Homepark Targówek otwarto salon Jawor-Parkiet (228 mkw.), uzupełniając ofertę skierowaną do klientów poszukujących produktów do wyposażenia wnętrz. Jednocześnie przedłużono współpracę z kluczowymi najemcami, takimi jak TK MAXX, RTV EURO AGD, KLER, Demoprojekt o łącznej powierzchni handlowej wynoszącej ponad 6 000 mkw.

Homepark Franowo

Homepark Franowo w 2024 roku przedłużył obowiązujące oraz zawarł nowe strategiczne umowy z obecnymi oraz nowymi najemcami. Wśród partnerów, którzy przedłużyli umowy znalazł się Wśród partnerów, którzy przedłużyli umowy znalazł się McDonald’s, który podpisał długoterminową umowę. Przedłużono także umowy ze Smykiem, Jyskiem (z powiększeniem powierzchni o 500 mkw.), RTV Euro AGD oraz marketem budowlanym Jula. Łącznie to blisko 11 000 mkw.

Należy również podkreślić, iż poza dbałością o atrakcyjną ofertę handlową Homepark Franowo dba również o środowisko kontynuując prace na częściach wspólnych, związane z modernizacją istniejącej infrastruktury technicznej, polegające na instalacji energooszczędnego oświetlenia LED, co poprawiło również komfort klientów obiektu, oraz miało na celu optymalizację kosztów zużycia energii.

Swoje oblicze zmienia również sklep Decathlon, modyfikując aranżację wnętrza, odświeżając elewację budynku oraz zagospodarowując na nowo teren zewnętrzny poprzez montaż wiat na rowery dla pracowników i klientów oraz nowe zagospodarowanie zewnętrznego terenu sportowego.

Homepark Janki

Homepark Janki w 2024 roku wzbogacił swoją ofertę o dwa nowe salony. W czerwcu otwarto
showroom IWC Home/Dion (prawie 700 mkw.), po relokacji z mniejszej powierzchni lokalu, co
umożliwiło szerszą prezentację oferty tego najemcy, w tym wzbogaciło lokal o specjalną
strefę dedykowaną marce Dion.

W lipcu do grona najemców dołączył salon Senpo, oferując produkty do zdrowego snu; z kolei funkcjonująca w obiekcie marka RTV Euro AGD – przedłużyła umowę na kolejne lata. Łącznie to ponad 2 600 mkw.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Z myślą o rodzinach Homepark Janki zmodernizował toalety oraz pokój matki z dzieckiem, zapewniając komfortowe udogodnienia dla rodziców. Wymieniono także oświetlenie na energooszczędne LED, co poprawiło jakość przestrzeni.

Homepark Rawa

Homepark Rawa, choć ostatni na liście tegorocznych podsumowań, wyróżnia się stabilnością i dobrą współpracą z kluczowymi najemcami. W marcu 2024 otworzył się w obiekcie nowy salon znanej marki – Livingroom, a w II połowie roku przedłużono umowy z innym partnerem, marką marka Bel-Pol na dwa lokale: Bel-Pol oraz Bel-Pol Outlet o łącznej powierzchni 1 300 mkw. Ten drugi do końca 2024 roku przejdzie rebranding na markę Porta.

Podkreślić też należy, iż podobnie jak w innych Homeparkach, w Homepark Rawa w 2024 roku kontynuowano prace na częściach wspólnych na zewnątrz obiektu dot. wymiany oświetlenia na energooszczędne LED.