Od 1 stycznia 2025 r. dowodzenie tarnowskim centrum handlowym przejął Krzysztof Kryczka. Jest doświadczonym, licencjonowanym zarządcą nieruchomości z ponad 15-letnim stażem.
Krzysztof Kryczka jest związany z branżą nieruchomości komercyjnych od wielu lat. Wcześniej, przez ponad 11 lat, pracował w CBRE, gdzie pełnił funkcję dyrektora Galerii Sandecja w Nowym Sączu, a ostatnio w White Star Real Estate. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje również zarządzanie lokalami biurowymi oraz nieruchomościami mieszkaniowymi.
„Witamy Krzysztofa na naszym pokładzie i z ogromną nadzieją patrzymy na perspektywy rozwoju Gemini Park Tarnów pod jego kierownictwem” – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.
„Jesteśmy przekonani, że doświadczenie nowego dyrektora przyczyni się do dalszych sukcesów naszej galerii i zarówno klienci, jak i najemcy będą zadowoleni z podejmowanych przez niego decyzji”.
Krzysztof Kryczka ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Jagiellońskim. Jest także absolwentem licznych studiów podyplomowych, m.in. na AGH i UEK w Krakowie, w obszarach zarządzania, szacowania i pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.
Prywatnie pasjonuje się literaturą, muzyką i sportami outdoorowymi.
„Z ogromnym entuzjazmem dołączam do zespołu Gemini Park Tarnów, jednego z wiodących centrów handlowych w regionie.
Wierzę, że dzięki mojemu doświadczeniu oraz współpracy z najemcami będziemy w stanie kontynuować dynamiczny rozwój tego miejsca, tworząc przestrzeń, która łączy zakupy, rozrywkę i potrzeby lokalnej społeczności.
Moją ambicją jest dalsze wzmacnianie pozycji Gemini Park Tarnów jako miejsca, które spełnia oczekiwania zarówno klientów, jak i partnerów biznesowych” – mówi Krzysztof Kryczka, nowy dyrektor Gemini Park Tarnów.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
20 nowych brandów w 2024 roku
W 2024 roku zaszły zmiany w Gemini Park Tarnów aż na 23. procentach powierzchni handlowej (nie licząc sklepów wielkopowierzchniowych). To zarówno nowe otwarcia, modernizacje, jak i powiększenia lokali najemców do nowych konceptów. Łączna powierzchnia zmian i nowości w br. objęła 20 brandów i prawie 7 tys. mkw.
Łączna powierzchnia nowych marek, które pojawiły się w galerii w mijającym roku, to ok. 1 160 mkw.
Pięcioletnie umowy najmu zostały podpisane na takie sklepy, jak: Terranova (ok. 490 mkw.), Pierre Cardin (ponad 130 mkw.), Change Lingerie (ok. 100 mkw.), Fielmann (ponad 90 mkw.), Pandora (ponad 65 mkw.) czy kwiaciarnia La Flor (ok. 40 mkw.). Ponadto, na początku 2025 roku zostanie otwarty pierwszy w tej części regionu salon Rituals (ponad 170 mkw.).
W mijającym roku również dotychczasowi najemcy chętnie inwestowali w modernizacje i zmiany lokali na większe. W wyniku tych zmian powierzchnia handlowa 13 dotychczasowych brandów zwiększyła się z ponad 4 825 do ponad 5 743 mkw., co stanowi aż 19 procent w stosunku do poprzednich wielkości powierzchni najmu.